Selasa, 12 April 2011

Produk Tambah Saiz Zakar

Vigrx Plus - (CODE = TS-10)

Harga jualan yang disyorkan: RM330.00
Promosi Bulan April :RM280


Vigrx Plus
Ketahui Rahsia Yang Diiktiraf Oleh Pakar Kesihatan dan Kajian Sainstifik Yang Mampu…
  • Memberikan Anda Zakar Yang Panjang, Besar dan Lebih Keras Semasa Tegang.
  • Menambah Stamina Seks Anda.
  • Lebih Power dan Kepuasan Yang Hebat!
Sedekad yang lalu, pengasas kami mencari ramuan hebat dalam membantu lelaki mencapai kepuasan seksual. Kini kami telah berjaya menghasilkan satu formula yang mampu membantu para lelaki menambah saiz zakar mereka sekaligus membantu mereka mencapai kepuasan dalam hubungan seks bersama pasangan mereka. Kami memperkenalkan Vigrx Plus, Pill Khusus Lelaki No 1 Di USA.

Panel Pengamal Perubatan Vigrx Plus

Dr. Michael A. Carter
“Through my thorough research, I can say conclusively that VigRX Plus™ pills can aid in erection size, offering harder longer lasting erections, and improve sexual stamina.”
Dr. Alexis Vazquez
“As a practicing doctor, I would definitely recommend VigRX (Plus) to anyone looking to improve their sexual performance without the use of prescription medication .”
Dr. Steven Lamm
“As a doctor I am very critical of many of the natural sexual enhancement products available today but I would wholeheartedly recommend VigRX Plus to any man that is looking to improve your sexual performance and erection quality.”




Khasiat Vigrx Plus

Kajian Klinikal Terhadap Vigrx Plus Mampu:-
  • Meningkatkan kesihatan seksual lelaki secara keseluruhannya
  • Menambah saiz ketegangan zakar dari segi kepanjangan dan kelebaran.
  • Menguatkan zakar
  • Membantu pengaliran darah dizakar.
  • Menambah hormon kelakian
  • Menambah stamina lelaki
Bagaimana Vigrx Plus Berfungsi?
Zakar lelaki mempunyai 2 silinder yang dipanggil Corpora Cavernosa yang mana bila anda terangsang, silinder ini akan mengembang dan dipenuhi darah yang mana akan membuatkan zakar anda ereksi a.k.a tegang.
Kapasiti Corpora Cavernosa mengembang dan disi darah adalah limit tahap ketegangan dan saiz zakar anda dan fungsi ini akan berkurangan berkadar dengan usia anda. Ini sebabnya semakin berusia anda, semakin kurang tegang zakar anda.
Kajian klinikal pakar kesihatan kami telah menemui yang tisu zakar di Corpora Cavernosa boleh dinaikkan keupayaannya dan berfungsi dengan lebih efektif bila diberikan nutrien yang bersesuaian.
Dengan kajian ini, kami menghasilkan Vigrx Plus, pill yang mengandungi 100% herba yang berkualiti tinggi dan baik untuk kesihatan zakar lelaki.
Baru-baru ini kami menambah satu bahan istimewa, Bioperene yang terbukti secara klinikal di USA, mampu menambah kadar penyerapan nutrien yang ada dalam Vigrx Plus terus kedalam zakar anda.

Kandungan Vigrx Plus

Bioperine
Terbukti secara klinikal mampu membantu tubuh menyerap nutrien dengan lebih baik. Dalam bahasa mudah, Bioperine membantu suplemen lebih berkesan.
Damiana
Telah digunakan secara meluas oleh mayarakat Amerika Tengah dan Amerika Selatan sejak zaman Mayans sebagai pengalak seksual lelaki. Damiana terbukti mampu menambah stamina seksual, menguatkan ereksi dan memperbaiki orgasme lelaki.
Tribulus Terrestris - Di Eropah, tanaman yang juga dikenal dengan nama ”Puncture Vine” atau Caltrop ini telah digunakan sebagai herba stimulan untuk meningkatkan libido (kemampuan seksual) lelaki dan wanita sejak berabad-abad yang lalu. Selain itu, tanaman ini juga digunakan dalam perubatan hati, ginjal, serta penyakit saluran pencernaan. Tribulus dapat membantu masalah seksual kerana memiliki komponen yang disebut protodioscin. Zat ini akan diubah menjadi hormon dehidroepiandosteron atau DHEA, yang merupakan stimulan untuk penghasilan hormon testosteron dan estrogen. Secara ringkasnya, tribulus merangsang tubuh untuk membentuk hormon testosteron dan estrogen.
Epimedium Sagittatum
Juga dikenali sebagai “Horny Goat Weed”. Epimedium digunakan ribuan tahun dahulu dichina sebagai pengalak seks. Kajian sainstifik telah menemui icariin sebagai bahan aktif dalam Epimedium. Icariin terbukti mampu merawat masalah mati pucuk lelaki. Satu lagi kebaikkan Epimedium adalah ia mampu mengalak lebih banyak pengaliran darah pada zakar.
Ginkgo Biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.
Panax Ginseng
Dalam perubatan tradisional Cina, Panax ginseng menguatkan tenaga Yang, membantu melancarkan pengaliran darah, menambah bilangan darah, menguatkan badan, memulihkan tenaga dan 1001 lagi khasiat.
Saw Palmetto Berry
dikenali mampu merangsang libido yang rendah dalam lelaki, di samping meningkatkan tenaga seksual. Ia juga meningkatkan kefungsian seksual dan kehendak serta di samping mengurangkan paras kolestrol dan asid lemak di dalam darah.
Muira Puama Bark Extract
Digunakan untuk mengembalikan kekuatan seksual lelaki dan menambah nafsu seksual lelaki. Kajian yang dijalankan menunjukkan 62% lelaki yang mengalami masalah seksual mendapat kebaikkan selepas mengambil Ekstrak Muira Pauma.
Catuaba Bark Extract
Sejarahwan mengatakan herba ini mula terkenal di Brazil sebagai pengalak seks. Ia dikatakan sesiapa yang mengamalkannya akan mula mendapat mimpi basah dan diikuti dengan penambahan nafsu seksual.
Hawthorn Berry
Hawthorn kaya dengan bioflavonoids, yang mana ia mampu melegakan arteri. Gabungan ini merupakan antioksidan yang kuat yang mampu meningkatkan perjalanan darah dan oksigen ke hati.

Jangkamasa Kesan Vigrx Plus Pada Zakar

Bulan Pertama: Anggap ini sebagai pembinaan tapak asas yang kukuh. Pengambilan Vigrx Plus pada bulan pertama sangat penting. Ia akan membantu anda membina blok asas untuk zakar yang lebih besar dan ereksi yang lebih padat.
Bulan Kedua: Sekarang ia lebih mengujakan. Anda akan dapat melihat perubahan drastik pada zakar anda dari segi saiz semasa ereksi. Anda juga akan perasan stamina tambahan sewaktu hubungan seks.
Bulan Ketiga: Sekarnag bila anda ereksi, zakar anda kelihatan lebih mantap, keras, besar dari sebelum ini.
Bulan Keempat-12: Apa lagi yang anda mahukan? Selepas 4 bulan, hasilnya menakjubkan. Ingat, lebih lama anda amalkan Vigrx Plus, lebih bagus hasilnya.
Sudah tentu setiap lelaki akan mengambil masa yang berbeza untuk merasai perubahannya. Jadi adalah amat penting untuk anda mengambil Vigrx Plus mengikut sukatan yang disarankan.

Beli Vigrx Plus Dengan Yakin

made in usa Original Dari U.S.A. Beli Dengan Yakin.

Vimax - (CODE = TS-12)

Harga jualan yang disyorkan: RM295.00
Vimax
Vimax adalah makanan tambahan (atau Food Supplement) untuk para lelaki. 100% diformulasi dan diperbuat daripada herba-herba terhebat.
Vimax terdiri daripada formulasi herba-herba terbaik seperti Epimedium Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba No. 1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat, libido yang sihat serta stamina yang tinggi. Dengan kata lain, Vimax mampu membawa faedah bukan sahaja untuk prestasi dan kepuasan seksual, juga untuk kesihatan lelaki pada amnya.
Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL . Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL.

Khasiat Vimax

Bagi yang sentiasa mencuba daripada satu produk ke satu produk dengan tujuan untuk pembesaran, pastinya hanya tujuan itu sahaja yang sentiasa berlegar dalam pencarian produk terbaik di pasaran. Ketahui yang Vimax bukan sahaja mampu menambah saiz, namun ia juga berupaya memberikan kesan positif kepada kesihatan dan kesuburan lelaki. Di samping menguat dan mengaktifkan sperma, Vimax juga terbaik dalam memastikan perjalanan dan aliran darah adalah pada tahap yang optimal.
Isu saiz seringkali berlegar dalam kotak fikiran kebanyakan lelaki. Ada yang mencuba teknik lama seperti menggantung pemberat dan sebagainya. Ada juga yang mengamalkan teknik Jelqing selain dari kaedah urutan dengan pelbagai jenis minyak. Senaman juga turut terlibat dalam usaha untuk mendapatkan saiz dan kepuasan yang diidamkan.
Namun begitu, dengan komitmen dan kesibukan kerja yang semakin hebat masa kini, teknik-teknik dan amalan senaman sebegini memerlukan komitmen yang tinggi. Amalan sebegini harus diamalkan secara berjadual dan menuntut sedikit ruangan masa. Dan juga ia mengambil masa untuk mendapat kesan dan faedah yang diinginkan.
Di sinilah kebaikan Vimax. Tidak perlu lagi senaman, teknik regangan dan tuaman. Tidak perlu lagi mengurut secara sembunyi. Hanya ambil 1 kapsul pada setiap hari. Vimax akan mengembangkan tisu-tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. Daripada testimoni yang diterima, ada yang sudah mencapai saiz tambahan 1 inci-2 inci selepas mengamalkan pengambilan Vimax.

Kandungan Vimax

Epimedium Sagittatum atau Horny Goat Weed
Dikenali di China sebagai Yin Yang Huo. Doktor perubatan yang terbaik di China melaporkan herba ini mampu mencetuskan libido di samping meningkatkan fungsi ereksi. Digunakan untuk mengembalikan tenaga seksual di samping keletihan yang melampau. Secara amnya, ia berfungsi dengan membebaskan testosterone yang membenarkan anda memiliki kehendak seksual dan tenaga batin yang tinggi, di samping menambah sensasi seksual dan fizikal.
Cayenne Fruit
digunakan untuk mencegah penyakit serta mengawal keseimbangan pengaliran darah. Ia juga mampu mencegah angin ahmar dan serangan sakit jantung dengan meningkatkan keaktifan jantung (bukan tekanan darah). Ia juga berupaya membina semula tisu
tisu yang lemah serta membantu dalam mencegah keletihan.
Ginkgo
kegunaan ginkgo dalam perubatan telah wujud sejak 5,000 tahun dahulu dalam amalan perubatan China. Herba ini mampu membantu otak, sistem saraf utama dan gejala mati pucuk. Ginkgo dikenali kerana mampu meningkatkan aliran darah ke dalam otak yang mana membantu kepada fungsi mental. Herba ini juga meningkatkan aliran darah ke dalam sistem zakar yang mana turut meningkatkan fungsi seksual.
Saw Palmetto
dikenali mampu merangsang libido yang rendah dalam lelaki, di samping meningkatkan tenaga seksual. Ia juga meningkatkan kefungsian seksual dan kehendak serta di samping mengurangkan paras kolestrol dan asid lemak di dalam darah.
Ginseng
digunakan untuk mendapatkan tenaga tambahan. Sekumpulan saintis Rusia mendapati Ginseng merangsang aktiviti fizikal dan mental dan mempunyai kesan yang positif terhadap kelenjar seks dan menambah prestasi. Digunakan untuk merawat gejala mati pucuk di mana ia mengawal keseimbangan tekanan darah di samping merawat dan membaiki sistem badan. Ia juga menyumbang kepada perkembangan tisu tisu sarah. Satu elemen penting di dalam ginseng ialah ginsenosides yang mengubah aliran darah ke otak dan sistem zakar. Ginseng juga membantu kepada masalah ketidaksuburan dan ejakulasi pra matang.

Jangkaan Kesan Vimax Pada Zakar

Minggu Pertama – Ke Empat
Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang – jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.
Minggu Ke Lima – Ke Lapan
Proses pembesaran dan pertumbuhan bertambah pesat. Anda akan mendapati terdapat perbezaan pada saiz zakar anda.
Minggu Ke Sembilan dan berikutnya
Kesan dan perubahan yang ketara dari segi panjang dan lebar. Ereksi bertambah padat dan mantap.
**Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.
**Formulasi Vimax TIDAK BERTUJUAN UNTUK MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENGELAKKAN SEBARANG PENYAKIT. Individu yang dinyatakan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Setiap individu berbeza, maka kesannya juga akan berbeza. Sila rujuk dan berbincang dengan doktor anda.

Vimax Patch - (CODE = TS-14)

Harga jualan yang disyorkan: RM250.00

vimax patch

Vimax Patch direka khusus untuk lelaki yang ingin menambah saiz zakar tanpa perlu memakan ubat, memakai alat yang leceh atau melalui proses pembedahan yang berisiko. Hanya tampalkan vimax patch dimana-mana bahagina badan anda dan biarkannya selama 3 hari kemudian tukar patch baru. Semudah A-B-C bukan?

Khasiat Vimax Patch

  • Tambah kepanjangan zakar sebanyak 1-3 inci.
  • Tambah kelebaran zakar sebanyak 25%.
  • Tambah keinginan seksual.
  • Ketegangan zakar lebih mantap dari biasa.
  • Tambah air mani.
  • Meningkatkan keyakinan diri.

Perubahan selepas menggunakan Vimax Patch

Minggu 1-4 Dalam minggu ini, anda akan perasan perubahan pada kelebaran zakar anda dan ketegangan yang luar biasa.
Minggu 4-8 Selepas sebulan dua, anda akan melibat penambahan panjang zakar anda. Anda juga akan perasan bagaimana zakar anda kelihatan besar walaupun anda tidak ereksi.
Minggu 9+ Bila anda ereksi, anda akan lihat perubahan yang luar biasa. Bukan saja zakar anda bertambah besar malas keliahatn lebih mantap dan kuat dari biasa.

Kandungan Vimax Patch

Ginseng
Digunakan di timur sebagai tonik untuk menguatkan badan dan memulihkan tenaga. Kajian sainstifik juga membuktikan Ginseng mempunyai sifat pengalak seks. Ginseng disyorkan untuk merawat mati pucuk,pengalakkan kesuburan dan mencegah masalah cepat pancut. Ginsenoside yang terdapat dalam Ginseng menambah aliran darah ke zakar agar zakarlebih kuat dan ereksi lebih mantap.
Fo-Ti
Dalam perubatan China kuno, fo-ti adalah tonik untuk awet muda, lemah-lemah badan dan masalah mati pucuk. Fo-Ti terbukti mampu merendahkan kolestrol, melembutkan arteri dan meningkatkan sistem imun.
Gotu Kola
Ianya mempunyai ejen anti-keletihan, secara perlahan-lahan ia membina stamina mental dan kesihatan otak. Digunakan khusus untuk meningkatkan keupayaan otak.
Saw Palmetto
Saw Palmetto digunakan secara meluas untuk merawat masalah seksual yang berkaitan dengan simptom pembesaran prostat, masalah berkaitan sistem urinari, batuk dan sesak nafas. Selain itu, saw palmetto juga popular digunakan untuk pembesaran payudara, tenaga seksual, menyeimbangkan metabolisma, menaikkan selera makan dan membantu penghadaman. Kajian di Amerika Syarikat telah membuktikan Saw Palmetto begitu berkesan di dalam melegakan simptom Benign Prostatic Hyperplasia (BHP). Simptom BHP termasuk kekerapan dan keinginan kencing yang sukar dikawal, kesukaran dan kesakitan ketika kencing dan gangguan pengaliran kencing.
Damiana
Telah digunakan secara meluas oleh mayarakat Amerika Tengah dan Amerika Selatan sejak zaman Mayans sebagai pengalak seksual lelaki. Damiana terbukti mampu menambah stamina seksual, menguatkan ereksi dan memperbaiki orgasme lelaki.

Cara Guna Vimax Patch

Lekatkan sekeping vimax patch di mana-mana kawasan badan anda. Tempat yang disyorkan adalah tengkuk kerana dekat dengan sistem pengaliran darah. 1 keping patch untuk adalah untuk kegunaan 3 hari. Sekotak vimax patch mempunyai 10 keping untuk kegunaan 30 hari. Selepas 3 hari, buang patch tersebut dan gantikan dengan patch baru. Jangan tampal ditempat yang sama. Anjakkan ketepi sedikit dari tempat patch sebelum ini.

ProSolution - (CODE = TS-09)

Harga jualan yang disyorkan: RM280.00

ProSolution

ProSolution dihasilkan dengan ramuan unik 100% herba dikilangkan bertaraf GMP khusus untuk meningkatkan keupayaan pengaliran darah dizakar sekaligus meningkatkan tahap seksual anda. Kesan herba semulajadi dalam ProSolution adalah lebih baik dari produk seks yang berasaskan bahan kimia seperti viagra dan lain-lain.

Khasiat ProSolution

  • ProSolution mampu meningkatkan tahap keinginan seks lelaki.
  • ProSolution mampu membuatkan zakar anda lebih keras, besar dan mantap.
  • ProSolution mampu menguatkan daya ejakulasi lelaki.
  • ProSolution mampu meningkatkan tahap keyakinan anda ketika bersama dengan pasangan anda.
  • ProSolution mampu meningkatkan pengaliran darah pada zakar anda.

Kandungan ProSolution

Solidilin
Salah satu bahan aktif dalam Solidilin terbukti mampu meningkatkan keinginan seks berdasarkan kajian yang dijalankan. kajian yang dijalankan oleh USM menunjukkan keinginan seks tikus jantan meningkat selepas diberikan Solidilin.
Taj dan Safflower
mampu meningkatkan pengaliran darah ke kawasan zakar sekaligus membuatkan zakar menegang. Safflower juga mengandungi asid omega-3 yang mampu mengurangkan risiko masalah jantung.
Momordica
mampu mengurangkan lemak dibadan sekaligus meningkatkan paras testosterone.
Apigenin dan Amla
Gabungan dua herba ini mampu menjamin kesihatan organ seks untuk jangka masa panjang.
Arjuna
Digunakan secara meluas dalam kesihatan kardiovaskular, Arjuna adalah komponan penting untuk kehiduapan seks yang sihat.
Cordyceps
Mampu meningkatkan paras testosterone iaitu hormon kelakian.
Zinc
membantu meningkatkan kualiti sperma lelaki.
Reishi Mushroom
Menambah stamina dan tenaga.
Shatavari
Digunakan untuk mengubati ketidakupayaan seks dan mati pucuk. Secara amnya, Shatavari mampu menenangkan badan, stabilkan berat badan, mengurangkan gugup dan mempromosikan tidur yang sihat.
Drilizen
Formulasi herba untuk meningkatkan pengeluaran nitric oxide yang mana mampu memanjangkan masa ereksi.
Bladderwrack
digunakan untuk kesihatan tyroid.

Beli ProSolution Dengan Yakin

made in usa Original Dari U.S.A. Beli Dengan Yakin.

Pharmia Penis - (CODE = TS-06)

Harga jualan yang disyorkan: RM150.00

Pharmia Penis
Jika anda tercari-cari produk herba yang mampu memanjangkan masa ereksi zakar anda sekaligus menambah saiz zakar anda, maka Pharmia Penis adalah jawapannya.
Keinginan lelaki mungkin berbeza, ada lelaki yanginginkan ereksi yang mantap, ada juga yang ingin membaiki keinginanseksual mereka yang semakin menurun manakala ada lelaki yang inginkansaiz zakar yang besar dan panjang. Jika anda mempunyai salah satukeinginan diatas atau ketiga-tiganya sekali, maka Pharmia Penis adalahjawapannya.
Pharmia Penis adalah produk herba yang mampu membantulelaki mencapai 3 keinginan diatas dengan membantu menaikkan hormontestosterone lelaki.
Selepas beberapa tahun kajian, kami telah menemui formula 3 dalam 1 yang mampu membaiki kemampuan seksual lelaki. Pharmia Penis 100% herba, berkesan, pantas berfungsi dan selamat.
Satu kotak Pharmia Penis mempunyai 30biji kapsul. Sehari ambil 2 biji. Sebiji selepas sarapan dan sebiji lagi selepas makan malam.

Fungsi Pharmia Penis

Tambah Saiz Zakar

Jika Pharmia Penis diamalkan bersama dengan penisextender seperti Androextender, akan membantu anda mendapat saiz zakaridaman dengan lebih pantas. Pertambahan level hormon testosterone adalahamat penting dalam usaha untuk menambah saiz zakar lelaki.

Ereksi Lebih Lama

Pharmia Penis akan membantu menambah aliran darah kecorpus cavernosa, hasilnya ereksi bertahan lebih lama dan ereksi zakarlebih mantap. Pasangan anda akan lebih puas dengan perubahan pada zakaranda.

Menambah Keinginan Seksual

Pharmia Penis membantu menaikkan keinginan seksualanda, hasil pada penambahan hormon testosterone. Ini adalah kunci kepadaperkembangan fungsi seksual lelaki.
Hormon testosterone membantu menambah saiz zakar, merangsang penghangsilan air mani dan menambah keinginan seks lelaki.

Mengatasi Mati Pucuk

Pharmia Penis juga membant mengurangkan risiko matipucuk dikalangan lelaki. Salah satu puncu mati pucuk adalah disebabkanmasalah pengaliran darah pada zakar lelaki. Pharmia Penis mampu membantupengaliran darah pada zakar sekaligus memgurangkan risiko mati pucuk.

Kandungan Pharmia Penis

Tribulis Terrestris

Tribulis Terrestris adalah tumbuhan herba dari benuatimur. Ia telah digunakan secara tradisional sebagai pengalak seks buatkaum lelaki. Ia juga digunakan sebagai pembina otot dan kajiansainstifik yang dijalankan menunjukkan Tribulis Terrestris mampumeningkatkan kadar hormom testosterone dimana hormon ini penting dalampembentukkan daya seksual lelaki.

Ginkgo Biloba

Sejarah penggunaan Ginkgo Biloba bermula lebih 5000tahun dahulu, ketika orang cina mula-mula mengkaji kebaikkanya.. Sejak 3dekad yang lepas, pelbagai kajian yang telah dijalankan membuktikanGinkgo Biloba mencegah dan memulihkan pelbagai masalah berkaitan dengansistem vaskular.
Ginkgo Biloba meningkat aliran darah ke bahagianzakar lelaki sekaligus meningkat kemampuan seksual lelaki, meningkatkekuatan ereksi lelaki dan membantu mengatasi masalah mati pucuk.Berdasarkan kajian, 78% lelaki yang mengalami masalah mati pucukmenunjukkan kesan pemulihan dengan tiada kesan sampingan selepasmengambil Ginkgo Biloba.

Ginseng

Ginseng aka Panax Ginseng atau Koren Ginsengdigunakan di timur sebagai tonik untuk menguatkan badan dan memulihkantenaga. Kajian sainstifik juga membuktikan Ginseng mempunyai sifatpengalakkan seks. Ginseng disyorkan untuk merawat mati pucuk,pengalakkan kesuburan dan mencegah masalah cepat pancut. Ginsenosideyang terdapat dalam Ginseng menambah aliran darah ke zakar agar zakarlebih kuat dan ereksi lebih mantap.

Epimedium Sagittum

Diketahui sejak 200 sebelum masihi. Menurut lagenda,pegembala kambing perasan kambing peliharaannya menjadi aktif mengawanselepas memakan sejenis tumbuhan. Epimedium Sagittum telah terbuktisebagai herba yang mampu menaikkan nafsu syahwat lelaki. Ia jugamempunyai kesan pada kadar hormon testosterone dan memulihkan keinginanseksual lelaki.
Pakar-pakar perubatan bersetuju Epimedium Sagittummampu memulihkan masalah mati pucuk, mengembalikan tenaga seksual danmeningkatkan rasa sensasi semasa hubungan seks. Secara sainstifiknya,Epimedium Sagittum membantu mengeluarkan lebih hormon testosterone danmeningkat keinginan seks.

Avena Sativa

Avena Sativa digunakan untuk meningkat tenagakelakian. Ia digunakan dalam teh, losyen dan herba bertahun lamanya. Iajuga digunakan untuk mengubat ketagihan arak, tembakau dan dadah.

Beli Pharmia Penis Dengan Yakin

made in usaPharmia Penis original Dari U.S.A. Beli Dengan Yakin.
halalKapsul Pharmia Penis diperbuat dari sumber tumbuhan, bukan dari gelatin haiwan.
gmp Pharmia Penis mempunyai sijil Good Manufacturing Practice iaitu amalan pengilangan baik.
fda Pharmia Penis berdaftar dengan FDA, badan seperti Kementerian Kesihatan di USA.

Power Extender - (CODE = TS-13)

Harga jualan yang disyorkan: RM180.00

Power Extender

Power Extender revolusi dalam teknik pemanjangan dan pembesaran zakar. KEPUTUSAN DIJAMIN!!!
  • Pemanjangan sehingga 3 inci.
  • Membentulkan zakar yang bengkok.
  • Mudah digunakan dan tidak menyakitkan.
  • Hasil yang kekal.
  • Pasangan anda akan lebih seronok berjimak dengan anda.
Jika anda mahu pasangan anda kagum dengan saiz zakar anda, jika anda mahu memuaskan pasangan anda, jika anda mahu menambah kehebatan anda diranjang, maka ini adalah satu-satunya peluang anda untuk memulakannya.
Power Extender menggunakan teknik regangan dimana regangan lembut pada zakar secara konsisten akan menambahkan bilangan sel pada zakar anda sekaligus akan menambah diameter dan kepanjangan zakar anda. Ia telah terbukti berkesan hasil kajian pakar-pakar sakit tuan.
Power Extender sungguh kecil. Ia hanya sekecil tapak tangan dan mudah dibawa kemana-mana. Anda boleh memakainya didalam seluar anda lalu pergi ke tempat kerja anda. Tiada siapa yang akan tahu anda sedang memakai power extender.
cara guna vimax extender

Fungsi Power Extender

Hasil kajian yang dijalankan di USA, Power Extender:
  • Menambah kepanjangan zakar anda sehingga 3 inci dalam masa 6 bulan.
  • Menambah kelebaran/diameter zakar anda.
  • Meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok
  • Membaiki hubungan seksual anda.
Power Extender bukan calang-calang produk. Ia pada mulanya dicipta oleh pakar sakit tuan Dr. Canavarro. Ia telah digunakan oleh ribuan pengguna di USA yang ingin menambah saiz zakar mereka. Kini anda tidak perlu berbelanja besar melakukan pembedahan yang menyakitkan hanya semata-mata untuk zakar yang besar. Power Extender telah terbukti mampu menambah saiz zakar anda tanpa pembedahan, tanpa perlu makan pil, tanpa perlu mengurut. Dapatkannya sekarang juga.

Cara Guna Power Extender

cara guna vimax extender
Secara asasnya Power Extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli Power Extender, anda akan mendapat kertas manual Power Extender.

Soalan Lazim Berkenaan Power Extender

Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.
Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.
Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.
Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.
Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.
Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?
Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.
Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus.
Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.
Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?
Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.
Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.
Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Power Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.
Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?
Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.
Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.
Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.
Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.
Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.
Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.
Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai Power Extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai Power Extender.
Adakah sakit bila menggunakan Power Extender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Power Extender.

Pro Extender - (CODE = TS-08)

Harga jualan yang disyorkan
: RM230.00
Pro Extender
Pro Extender mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Pro Extender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar.
Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Pro Extender.
Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.
Pro Extender membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.
Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?
pro extender howto

Fungsi Pro Extender

Pro Extender Terbukti:-
  • menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.
  • membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.
  • membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.
bukti

Cara Guna Pro Extender

cara guna pro extender
Secara asasnya pro extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli pro extender, anda akan mendapat kertas manual dan cd cara penggunaan pro extender.

Soalan Lazim Berkenaan Pro Extender

Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.
Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.
Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.
Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.
Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.
Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?
Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.
Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus.
Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.
Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?
Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.
Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.
Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Pro Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.
Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?
Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.
Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.
Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.
Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.
Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.
Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.
Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai pro extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai pro extender.
Adakah sakit bila menggunakan Pro Extender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Pro Extender.

Vimax Extender - (CODE = TS-11)

Harga jualan yang disyorkan
: RM240.00

Vimax Extender
Vimax Extender revolusi dalam teknik pemanjangan dan pembesaran zakar. KEPUTUSAN DIJAMIN!!!
  • Pemanjangan sehingga 3 inci.
  • Membentulkan zakar yang bengkok.
  • Mudah digunakan dan tidak menyakitkan.
  • Hasil yang kekal.
  • Pasangan anda akan lebih seronok berjimak dengan anda.
Jika anda mahu pasangan anda kagum dengan saiz zakar anda, jika anda mahu memuaskan pasangan anda, jika anda mahu menambah kehebatan anda diranjang, maka ini adalah satu-satunya peluang anda untuk memulakannya.
Vimax Extender menggunakan teknik regangan dimana regangan lembut pada zakar secara konsisten akan menambahkan bilangan sel pada zakar anda sekaligus akan menambah diameter dan kepanjangan zakar anda. Ia telah terbukti berkesan hasil kajian pakar-pakar sakit tuan.
Vimax Extender sungguh kecil. Ia hanya sekecil tapak tangan dan mudah dibawa kemana-mana. Anda boleh memakainya didalam seluar anda lalu pergi ke tempat kerja anda. Tiada siapa yang akan tahu anda sedang memakai vimax extender.
cara guna vimax extender

Fungsi Vimax Extender

Hasil kajian yang dijalankan di USA, Vimax Extender:
  • Menambah kepanjangan zakar anda sehingga 3 inci dalam masa 6 bulan.
  • Menambah kelebaran/diameter zakar anda.
  • Meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok
  • Membaiki hubungan seksual anda.
Vimax Extender bukan calang-calang produk. Ia pada mulanya dicipta oleh pakar sakit tuan Dr. Canavarro. Ia telah digunakan oleh ribuan pengguna di USA yang ingin menambah saiz zakar mereka. Kini anda tidak perlu berbelanja besar melakukan pembedahan yang menyakitkan hanya semata-mata untuk zakar yang besar. Vimax Extender telah terbukti mampu menambah saiz zakar anda tanpa pembedahan, tanpa perlu makan pil, tanpa perlu mengurut. Dapatkannya sekarang juga.

Cara Guna Vimax Extender

cara guna vimax extender
Secara asasnya Vimax Extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli Vimax Extender, anda akan mendapat kertas manual dan cd cara penggunaan Vimax Extender.

Soalan Lazim Berkenaan Vimax Extender

Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.
Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.
Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.
Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.
Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.
Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?
Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.
Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus.
Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.
Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?
Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.
Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.
Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Vimax Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.
Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?
Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.
Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.
Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.
Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.
Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.
Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.
Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai Vimax Extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai Vimax Extender.
Adakah sakit bila menggunakan Vimax Extender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Vimax Extender.

Androextender - (CODE = TS-01)

Harga jualan yang disyorkan: RM510.00
Androextender
Androextender merupakan salah satu alat penambah saiz yang mendapat pengiktirafan pakar-pakar perubatan seluruh dunia.
Beratus pengamal perubatan seluruh dunia telah mengesahkan keberkesanan Androextender diklinik dan hospital mereka. Material berkualiti tinggi dan selamat dari aspek kesihatan telah digunakan untuk mencipta Androextender.
Androextender menggunakan konsep daya reganggan secara perlahan kepada zakar. Androextender boleh dipakai ketika anda berdiri, berjalan mahupun sedang duduk dan Androextender akan mengenakan daya reganggan antara 600-1500 gram terhadap zakar anda. Ini akan membuatkan sel-sel ditisu zakar anda berkembang dan bertambah secara semulajadi sekaligus memanjangkan dan membesarkan zakar anda.

Fungsi Androextender

Androextender terbukti secara sainstifik mampu memanjangkan zakar secara puratanya sebanyak 4 cm selepas penggunaan 3-6 bulan. Bukan itu saja, kebesaran zakar juga secara puratanya bertambah sebanyak 1.6 cm. Itu secara purata berdasarkan kajian yang dilakukan terhadap pengguna Androextender. Anda mungkin boleh capai lebih dari itu dengan penggunaan Androextender yang lebih lama. Androextender bukan saja membantu anda mendapat saiz zakar idaman tetapi ia juga mampu meluruskan zakar yang bengkok. Zakar bengkok merupakan satu penyakit yang dikenali sebagai peyronie’s disease. Androextender telah terbukti secara sainstifik mampu meluruskan kembali zakar sebanyak 40%.
Berdasarkan kajian yang dijalankan dimana penggunaan Androextender selama 3-6 bulan:-
  1. Pemanjangan kekal pada zakar sebanyak 3-4cm semasa zakar sedang menegang.
  2. Pemanjangan sebanyak 4cm semasa zakar sedang layu.
  3. Kelebaran zakar bertambah sebanyak 1.6cm.
  4. Meluruskan zakar sebanyak 40% .
Itu adalah hasil yang anda dapat selepas penggunaan Androextender selama 3-6 bulan. Lebih lama anda guna Androextender, maka zakar anda mampu bertambah panjang dan besar lagi.

Cara Guna Androextender

Dibawah adalah video ringkas bagaimana memakai Androextender. Dengan setiap pembelian Androextender, anda akan mendapat manual berbahasa melayu.


Panel Pakar Kesihatan Bagi Andromedical (Pencipta Androextender)

dr hellstrom

Dr. Hellstrom

Urology Professor & Director of Andrology at the University of New Orleans, USA
dr moncada

Dr. Moncada

Chief of the Urology Unit at the Gregorio Marañon Hospital
dr. faix

Dr. Faix

Andrologist, Sexologist and Director of the Mediterranean Centre for Sexology and Andrology,
France as well as Urologist at the Beausoleil de Montpellier Clinic (France)
I recommend this device to my patients for Peyronie’s disease and penile lengthening, in my experience the results achieved are very encouraging.
dr paolo gontero

Dr. Paolo Gontero

Urologist, Department of Urology, University of Piemonte Orientale, Novara, Italy. Faculty Member, European School of Urology. Secretary, Italian Research Foundation in Urology L.U.N.A.
dr ismail thambi

Dr. Ismail Tambi

Consultant Clinical Andrologist, Reproductive and Sexual Health Specialist Men’s Health Clinic Damai Service Hospital
Dr. Li Zheng

Dr. Li Zheng

Andrological Surgery Consultant at Shanghai Renji Hospital, China
Dr. Jamal Salhi

Dr. Jamal Salhi

Andrological Surgery Consultant at San Pietro, Rome, Hospital
Dr. Jamal Salhi has been recommending the use of Androextender for a long time in post-operatory therapies for penile surgical interventions as well as for initial therapies to enlarge the size of the penis. Dr. Salhi affirms that Androextender is an effective and safest medical traction device. It is an easy-to-use and an easy-to-wear device that allows a lot of men to end up their problems concerning the size of their penis.

Soalan-Soalan Lazim Berkenaan Androextender

Berapa usia yang sesuai untuk menggunakan Androextender?
Umur yang sesuai adalah sekita 18-60 tahun. Dalam kajian saintifk yang kami lakukan ada terdapat mereka yang berumur lebih 60 tahun dan mereka mendapat manfaat dari Androextender. Jadi ini jelas menunjukkan umur bukan penghalang untuk proses penambahan saiz zakar.
Adakah daya tarikkan pada zakar boleh menyebabkan kerosakan pada zakar ketika tegang?
Tidak, zakar anda akan tetap tegang seperti biasa dimana saiz zakar telah pun bertambah. Androextender menambah saiz zakar baik ketika layu mahupun tegang.Hasilnya seks yang lebih hebat dapat anda kecapi.
Adakah Androextender membantu meluruskan zakar bengkok?
Ya, dengaan penggunaan selama 6-7 bulan Androextender mampu meluruskan zakar sehingga 40%. Ini terbukti melalui kajian saintifik.
Adakah pemanjangan zakar menyebabkan zakar menjadi kurus?
Tidak. Penambahan saiz zakar adalah sekata dari segi kepanjangan dan kelebaran. Jadi bila zakar anda semakin panjang, kelebaran zakar pun akan bertambah. Ini terhasil kerana bertambahnya tisu-tisu baru pada zakar.
Adakah saya perlu membuka Androextender ketika membuang air?
Ya, selepas selesai urusan, pakai kembali Androextender.
Zakar saya tegang ketika memakai Androextender, apa akana berlaku?
Tiada apa yang akan berlaku. Alat akan tercabut secara automatik.
Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna Androextender?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.
Ada risiko ke guna Androextender?
Tiada risiko jika segala arahan dipatuhi.
Adakah pertambahan saiz berlaku masa zakar layu dan tegang?
Ya, penambahan saiz berlaku baik semasa zakar sedang tegang mahupun zakar sedang layu.
Adakah hasilnya kekal?
Ya, hasilnya kekal kerana tisu-tisu zakar telah bertambah.
Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.
Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Androextender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.
Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan Androextender?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.
Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.
Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum menggunakan Androextender?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.
Berapa lama perlu saya memakai Androextender dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 9 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai Androextender. Bagaimanapun ini terpulang pada anda. Zakar setiap lelaki berbeza. Ada yang sensitif jadi mereka memerlukan rehat selepas 2 jam penggunaan. Ada yang tidak perlu rehat. Maklumat lanjut cara menggunakan Andropenis ada diberi semasa pembelian.

Beli Androextender Dengan Yakin

doctor approved Androextender diiktiraf oleh pakar perubatan.

Andropenis Gold - (CODE = TS-02)

Harga jualan yang disyorkan: RM800.00

Andropenis Gold merupakan salah satu alat penambah saiz yang mendapat pengiktirafan pakar-pakar perubatan seluruh dunia.
Beratus pengamal perubatan seluruh dunia telah mengesahkan keberkesanan Andropenis Gold diklinik dan hospital mereka. Material berkualiti tinggi dan selamat dari aspek kesihatan telah digunakan untuk mencipta Andropenis Gold.
Andropenis Gold menggunakan konsep daya reganggan secara perlahan kepada zakar. Andropenis Gold boleh dipakai ketika anda berdiri, berjalan mahupun sedang duduk dan Andropenis Gold akan mengenakan daya reganggan antara 600-1500 gram terhadap zakar anda. Ini akan membuatkan sel-sel ditisu zakar anda berkembang dan bertambah secara semulajadi sekaligus memanjangkan dan membesarkan zakar anda.

Fungsi Andropenis Gold

Andropenis Gold terbukti secara sainstifik mampu memanjangkan zakar secara puratanya sebanyak 4 cm selepas penggunaan 3-6 bulan. Bukan itu saja, kebesaran zakar juga secara puratanya bertambah sebanyak 1.6 cm. Itu secara purata berdasarkan kajian yang dilakukan terhadap pengguna Andropenis Gold. Anda mungkin boleh capai lebih dari itu dengan penggunaan Andropenis Gold yang lebih lama. Andropenis Gold bukan saja membantu anda mendapat saiz zakar idaman tetapi ia juga mampu meluruskan zakar yang bengkok. Zakar bengkok merupakan satu penyakit yang dikenali sebagai peyronie’s disease. Andropenis Gold telah terbukti secara sainstifik mampu meluruskan kembali zakar sebanyak 40%.
Berdasarkan kajian yang dijalankan dimana penggunaan Andropenis Gold selama 3-6 bulan:-
  1. Pemanjangan kekal pada zakar sebanyak 3-4cm semasa zakar sedang menegang.
  2. Pemanjangan sebanyak 4cm semasa zakar sedang layu.
  3. Kelebaran zakar bertambah sebanyak 1.6cm.
  4. Meluruskan zakar sebanyak 40% .
Itu adalah hasil yang anda dapat selepas penggunaan Andropenis Gold selama 3-6 bulan. Lebih lama anda guna Andropenis Gold, maka zakar anda mampu bertambah panjang dan besar lagi.

Cara Guna Andropenis Gold

Dibawah adalah video ringkas bagaimana memakai Andropenis Gold. Dengan setiap pembelian Andropenis Gold, anda akan mendapat manual berbahasa melayu.

Panel Pakar Kesihatan Bagi Andromedical (Pencipta Andropenis Gold)

dr hellstrom

Dr. Hellstrom

Urology Professor & Director of Andrology at the University of New Orleans, USA
dr moncada

Dr. Moncada

Chief of the Urology Unit at the Gregorio Marañon Hospital
dr. faix

Dr. Faix

Andrologist, Sexologist and Director of the Mediterranean Centre for Sexology and Andrology,
France as well as Urologist at the Beausoleil de Montpellier Clinic (France)
I recommend this device to my patients for Peyronie’s disease and penile lengthening, in my experience the results achieved are very encouraging.
dr paolo gontero

Dr. Paolo Gontero

Urologist, Department of Urology, University of Piemonte Orientale, Novara, Italy. Faculty Member, European School of Urology. Secretary, Italian Research Foundation in Urology L.U.N.A.
dr ismail thambi

Dr. Ismail Tambi

Consultant Clinical Andrologist, Reproductive and Sexual Health Specialist Men’s Health Clinic Damai Service Hospital
Dr. Li Zheng

Dr. Li Zheng

Andrological Surgery Consultant at Shanghai Renji Hospital, China
Dr. Jamal Salhi

Dr. Jamal Salhi

Andrological Surgery Consultant at San Pietro, Rome, Hospital
Dr. Jamal Salhi has been recommending the use of Andropenis Gold for a long time in post-operatory therapies for penile surgical interventions as well as for initial therapies to enlarge the size of the penis. Dr. Salhi affirms that Andropenis Gold is an effective and safest medical traction device. It is an easy-to-use and an easy-to-wear device that allows a lot of men to end up their problems concerning the size of their penis.

Soalan-Soalan Lazim Berkenaan Andropenis Gold

Berapa usia yang sesuai untuk menggunakan Andropenis Gold?
Umur yang sesuai adalah sekita 18-60 tahun. Dalam kajian saintifk yang kami lakukan ada terdapat mereka yang berumur lebih 60 tahun dan mereka mendapat manfaat dari Andropenis Gold. Jadi ini jelas menunjukkan umur bukan penghalang untuk proses penambahan saiz zakar.
Adakah daya tarikkan pada zakar boleh menyebabkan kerosakan pada zakar ketika tegang?
Tidak, zakar anda akan tetap tegang seperti biasa dimana saiz zakar telah pun bertambah. Andropenis Gold menambah saiz zakar baik ketika layu mahupun tegang.Hasilnya seks yang lebih hebat dapat anda kecapi.
Adakah Andropenis Gold membantu meluruskan zakar bengkok?
Ya, dengaan penggunaan selama 6-7 bulan Andropenis Gold mampu meluruskan zakar sehingga 40%. Ini terbukti melalui kajian saintifik.
Adakah pemanjangan zakar menyebabkan zakar menjadi kurus?
Tidak. Penambahan saiz zakar adalah sekata dari segi kepanjangan dan kelebaran. Jadi bila zakar anda semakin panjang, kelebaran zakar pun akan bertambah. Ini terhasil kerana bertambahnya tisu-tisu baru pada zakar.
Adakah saya perlu membuka Andropenis Gold ketika membuang air?
Ya, selepas selesai urusan, pakai kembali Andropenis Gold.
Zakar saya tegang ketika memakai Andropenis Gold, apa akana berlaku?
Tiada apa yang akan berlaku. Alat akan tercabut secara automatik.
Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna Andropenis Gold?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.
Ada risiko ke guna Andropenis Gold?
Tiada risiko jika segala arahan dipatuhi.
Adakah pertambahan saiz berlaku masa zakar layu dan tegang?
Ya, penambahan saiz berlaku baik semasa zakar sedang tegang mahupun zakar sedang layu.
Adakah hasilnya kekal?
Ya, hasilnya kekal kerana tisu-tisu zakar telah bertambah.
Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.
Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Andropenis Gold waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.
Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan Andropenis Gold?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.
Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.
Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum menggunakan Andropenis Gold?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.
Berapa lama perlu saya memakai Andropenis Gold dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 9 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai Andropenis Gold. Bagaimanapun ini terpulang pada anda. Zakar setiap lelaki berbeza. Ada yang sensitif jadi mereka memerlukan rehat selepas 2 jam penggunaan. Ada yang tidak perlu rehat. Maklumat lanjut cara menggunakan Andropenis ada diberi semasa pembelian.

Beli Andropenis Gold Dengan Yakin

doctor approved Andropenis Gold diiktiraf oleh pakar perubatan.

Handsome Up - (CODE = TS-03)

Harga jualan yang disyorkan: RM130.00


Handsome Up
Handsome Up adalah pam zakar yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang. Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam intercourse.

Fungsi Handsome Up

Pam Zakar Handsome Up merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.
Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar Handsome Up secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah sensaoil.
Hanya sapukan Sensaoil pada zakar dan kemudian pam dengan Pam Zakar Handsome Up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 inci dalam masa kurang dari 1 bulan!

Cara Guna Handsome Up

manual_handsomeup
  1. Sapukan minyak lintah sensaoil pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit supaya minyak lintah dapat meresap ke dalam zakar anda.
  2. Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.
  3. Masukkan balang pam ke zakar anda. Lihat gambar diatas untuk maklumat lanjut.
  4. Pam berulang kali sehingga zakar anda menegang ke tahap maksimum. Perhatian!!! Jangan paksa diri anda.
  5. Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut.
  6. Setelah zakar mengecut, pam semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 30 minit.
  7. Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.
Peringatan!!!
Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar.

Beli Handsome Up Dengan Yakin

Pam Zakar Handsome Up diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak. Tidak seperti pam zakar yang berharga murah yang mana mudah pecah dan tidak tahan lama. Pencipta Pam Zakar Handsome Up juga telah memenangi anugerah “The Winner Of The Top Ten Outstanding Inventors”.

Magnamax Peloop Ring - (CODE = TS-2004)

Harga jualan yang disyorkan: RM80.00

Magnamax Peloop Ring

Magnamax Peloop Ring diperbuat dari silikon, tourmaline, germanium dan magnet tungal. Semua bahan ini telah diketahui selamat dan berkesan.
magnamax peelop ring
Magnamax Peloop Ring berfungsi serta merta disaat anda memakainya. Walaubagaimanapun, itu bergantung pada tahap kesihatan zakar anda. Jika zakar anda berada dalam keadaan kritikal, ia akan mengambil masa untuk memulihkan tahap kesihatan zakar anda dan membesarkan zakar anda.
Magnamax Peloop Ring serupa dengan gelang magnet yang menjadi trend masa kini. Ia mudah digunakan dan anda akan biasa menggunakannya dengan cepat. Anda tentu tidak perasan yang anda sedang memakai Magnamax Peloop Ring dan tiada siapa yang akan tahu anda sedang menggunakannya.
Lebih lama anda memakainya, lebih cepat dia memperbaiki sel darah didalam zakar anda. Anda boleh menggunakannya sepajang masa kecuali sewaktu anda mandi atau ktika melalui alat pengesan logam di lapangan terbang.

Fungsi Magnamax Peloop Ring

Magnamax Peloop Ring akan menghasilkan medan magnet pada pangkal zakar anda dimana salur darah melaluinya. Bila darah melalui medan magnet ini, sel darah berputar dan berpisah antara satu sama lain lalu memberi sel-sel ini lebih ruang untuk membawa lebih oksigen dan lain-lain nutrien ke zakar anda seperti Air Vitamin. Air vitamin berfungsi untuk meneutralkan tahap asid di dalam salur darah zakar anda dan menambah produksi sel didalam zakar anda.
before Sel darah sebelum menggunakan Magnamax Peloop Ring
after Cel darah selepas menggunakan Magnamax Peloop Ring
Medan magnet juga akan membantu mengembangkan saluran darah zakar anda lalu membenarkan lebih darah melaluinya. Keputusannya, zakar yang lebih besar, mantap dan sihat.

Apa Itu “Air Vitamin”

“Air Vitamin” biasanya ditemui didalam hutan atau berdekatan dengan laut atau air terjun.
“Air Vitamin” akan meneutralkan tahap asid dalam saluran darah.
“Air Vitamin” tidak berbau, tidak mempunyai rasa dan tidak kelihatan pada mata kasar. Ramai jurulatih telah menggunakan “Air Vitamin” untuk meningkatkan tahap prestasi atlet mereka.
Magnamax Peloop Ring berterusan menyalurkan “Air Vitamin” terus kedalam tisu zakar anda dan membantu meneutralkan tahap asid dalam salur darah.

Februari 6th, 2011 | Posted in Produk Tambah Saiz Zakar

Max Xtender - (CODE = TS-05)

Harga jualan yang disyorkan: RM90.00


Max Xtender


Max Xtender – ALAT PEMBESAR ZAKAR YANG TELAH TERBUKTI BERKESAN
Mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Max Xtender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar(kelebaran).
Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Max Xtender.
Alat Penarik zakar merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.

Fungsi Max Xtender

MAX XTENDER membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.
Max Xtender juga mampu meluruskan zakar yang bengkok.
PANJANGKAN ZAKAR SEBANYAK 2 INCI ATAU LEBIH DALAM MASA KURANG 90 HARI.
  • Pembesaran zakar secara kekal
  • Mudah digunakan
  • Selamat dan semulajadi
  • Tiada kesan sampingan
  • Tidak perlu pam, pil dan krim
  • Sesuai untuk semua saiz zakar
BESARKAN ZAKAR ANDA DENGAN Max Xtender YANG TERBUKTI BERKESAN!
max-xtender2
Jika anda serius mahukan zakar yang besar dan panjang, maka MAX XTENDER adalah jawapannya. Dapatkan Max Xtender anda sekarang! Cuma ikuti arahan pengunaan yang disediakan dan dengan pengunaan kerap, zakar anda akan semakin panjang, besar dan keras. Semakin kerap anda menggunakan Max Xtender, semakin cepat anda melihat hasilnya.

Playboy Penis Pump - (CODE = TS-07)

Harga jualan yang disyorkan: RM150.00

Playboy Penis Pump
Anda mungkin akan bertanya…. bolehkah saya menguat dan membesarkan otot zakar? Otot zakar memang boleh dikuatkan dan dibesarkan dengan cara bersenam.Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbezadaripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.
Bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh andalakukan adalah, dengan menggunakan alat Playboy Penis Pump. Sejenis pamyang menggunakan teori BEKAM yang dicipta oleh doktor andrologiterkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.

Fungsi Playboy Penis Pump

Seperti membina otot tubuh badan yang lain. Alatsenaman keluaran Playboy adalah satu-satunya alat yang dicipta khususuntuk menguatkan dan membesarkan otot zakar. Ini kerana mutu danspesifikasinya direka khusus untuk tujuan membesarkan dan menguatkanotot zakar. Ianya juga digunakan oleh pelakon-pelakon playboy.
Jika otot lebih kuat adalah lebih bagus berbandingdengan otot yang lemah, dengan menguatkan otot tubuh badan, otot akanjadi lebih bertenaga dan tahan lama. Cuba lihat lelaki yang seringbersenam, otot badan mereka sihat. Otot yang sihat pasti mengembangdengan besar serta kuat bukan? Begitu jugalah dengan zakar anda, jikaanda bersenam untuk menguatkannya!
Anda akan dapati Playboy Penis Pump:
  • Melancarkan Darah Zakar Anda!
  • Membuatkan Ketegangan Zakar Anda Lebih Keras!
  • Meningkatkan Ketegangan Zakar Agar Lebih Lama & Bertahan!
  • Membolehkan Zakar anda akan menjadi LEBIH BESAR LAGI!

Doktor Panel Playboy Penis Pump

dr natasha terry

Playboy Penis Pump Disyorkan oleh Dr Natasha Terry






Soalan Lazim Berkenaan Playboy Penis Pump

Berkesankah program latihan dan produk ini untuk saya?
Peratus kejayaan adalah 98%, jika anda mencari solusi untuk menguatkanzakar, kami boleh bantu, program latihan kami tidak tertakluk kepadafaktor umur, kadar kesihatan dan keturunan anda.
Adakah teknik ini selamat?
Ya, malah ia turut disyorkan oleh doktor di seluruh dunia. Ini adalahcara yang sihat, cara normal yang biasa diguna pelakon porno untukmenguatkan zakar. Manual kami mengandungi aturan langkah demi langkah.Bila dilakukan mengikut arahan, ianya berkesan dan efektif.
Bila saya boleh lihat kesan-kesannya?
Kebanyakan pelanggan/pengguna mula melaporkan perubahan drastik dalammasa 2 minggu, dari segi ketegangan & kekerasan. Ada yang mengambilmasa sebulan, jika anda menggunakan kaedah secara kerap, anda dapatlihat perubahan dari segi ketebalan yang drastik.
Adakah senaman ini sukar dilakukan?
Tidak, ini adalah senaman paling mudah untuk dilakukan, sekali lagi,setiap peralatan dan kaedah senaman boleh anda perolehi dari laman webkami secara online. Ia terdapat langkah demi langkah yang mudah untukanda ikuti. Apa yang sukar adalah, anda perlu menjadikan ia amalan danrutin harian, anda juga harus memberi sedikit ruang dan masa untuknya. Lebih yang anda lakukan, lebihlah yang akan anda dapat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan