Isnin, 11 April 2011

Produk Penjagaan Zakar

Dibawah adalah senarai produk-produk yang membantu menjaga zakar anda. Produk penjagaan zakar penting dalam memastikan zakar anda sentiasa kekal remaja dan bersedia untuk berlayar pada bila-bila masa.

Vakoou - (CODE = PZ-05)

Harga jualan yang disyorkan: RM120

Vakoou adalah seluar dalam khas untuk lelaki yang dicipta dengan menggunakan bahan gentian magnet berkuasa tinggi (astronomic magnetic fiber material), dibalut menggunakan gentian buluh Nano berteknologi magnetik. Gentian terpiuh menjalinkan antara dengan anion fiber dan infrared. Daya magnet ajaibnya akan meresapi ke kelenjar dan seterusnya menghapuskan bakteria dan anti-radang, menghapuskan juga penyakit prostat dan penyakit kerap buang air kecil, sakit belakang, gejala-gejala kelesuan dan keletihan.
Dewasa kini, lelaki memang ghairah dengan penggunaan gajet berteknologi tinggi seperti telefon bimbit. Kita sedia maklum mengenai kesan radiasi yang dijana dari penggunaan telefon bimbit apatah lagi para lelaki amat gemar menyimpankannya di poket seluar tanpa menyedari ianya berdekatan dengan zakar. Dalam situasi ini, Vakoou bertindak sebagai penjaga zakar lelaki.

Khasiat Vakoou

  • berfungsi sebagai agen anti-bakteria.
  • meningkatkan peredaran darah dikawasan zakar.
  • menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar.
  • menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki.
  • mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel.
  • menguatkan fungsi buah pinggang.
  • menyuburkan sperma.
  • mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal.
  • mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia).
  • meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang.
  • menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.
  • merawat kencing tak lawas.
  • merawat gatal-gatal pada kawasan zakar dan peha.

Cara Memakai Vakoou

Pakai seperti seluar dalam biasa cuma pastikan zakar dihalakan keatas dan asingkan zakar dan buah zakar untuk kesan yang maksimum.

Cara Membasuh Vakoou

  1. Gunakan air suhu bilik (bawah 30Âșc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
  2. Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
  3. Jangan merendam VAKOOU dalam bahan pencuci.
  4. JANGAN basuh dengan mesin membasuh.
  5. JANGAN menggunakan bahan peluntur semasa membasuhnya.
  6. JANGAN mengeringkannya dengan alat pengering.
  7. JANGAN sterika.
  8. JANGAN jemur di bawah matahari.                                                                   

Sensacream - (CODE = PZ-04)                                                                                Harga jualan yang disyorkan: RM39.90

 

Sensacream dihasilkan berasaskan gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Sensacream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang telah terbukti dengan keberkesanan dalam merawat mati pucuk dan lemah tenaga batin. Sensacream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki terutamanya bagi mereka yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lama.

Khasiat Sensacream

  • Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
  • Membesar dan memanjangkan saiz zakar
  • Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
  • Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
  • Melancarkan perjalanan darah zakar
  • Mengurangkan pembekuan darah zakar
  • Membesarkan diameter saluran darahzakar
  • Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
  • Lebih berkesan disapu pada waktu pagi

Kandungan Sensacream

Hirudin
Hirudin dapat menggurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.Apabila hirudin meresap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam saluran darah ianya mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan,sakit otot,kejang otot dan sengal-sengal badan.
Pheromone
Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan. Ia juga dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin(intercourse),meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.
Histamin
Histamin berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.Histamin juga dapat menyelesaikan masalah seperti mati pucuk(erectile dysfuntion), rasa dingin terhadap pasangan dan juga mampu merawat masalah zakar kecil,megecut,pendek dan lemah tenaga batin.
Minyak Zaitun
Minyak zaitun menjadi bahan penghantar bagi Histamin,Hirudin,Hyaluronidase untuk meresap ke dalam pembuluh darah. Ianya juga terbukti sangat baik untuk penjagaaan dan kelembapan kulit terutama bagi kulit zakar semasa sesi mengurut.
Halia
Curcumin yang terkandung dalam halia(zingiber officinale) boleh merangsang peredaran darah yang lemah serta meningkatkan rangsangan seksual terdadap pasangan dan mengurangkan tekanan darah tinggi.
Lada Hitam
Lada Hitam(piper Nigram) mengandungi bahan yang membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta sebagai pembekal nutrisi untuk kesihatan badan.

Beli Sensacream Dengan Yakin

Sensacream berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT100100943K
Sensacream dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.

Losyen Power 3 Lines - (CODE = PZ-03)                                  Harga jualan yang disyorkan: RM50.00

Losyen Power 3 Lines diformulasi khusus untuk kegunaan mengurut zakar. Ianya berfungsi melegakan zakar, mengembangkan zakar, melancarkan darah dikawasan zakar, menguatkan otot-otot zakar dan membuatkan zakar tahan lama dan lasak.

Kandungan Losyen Power 3 Lines

Minyak Kelapa Dara
Minyak Kelapa dara sangat membantu untuk pembentukan sel baru sekaligus menggantikan sel-sel mati. Kulit akan kembali anjal , lembut dan gebu.
Halia
Halia dikatakan dapat membantu menghadamkan makanan, menguatkan tenaga batin, menambahkan air mani dan membuang angin yang terdapat di dalam usus kecil dan usus besar.
Mas Cotek
Mas Cotek mampu meningkatkan daya ketegangan alat kelamin, selain menyembuhkan, membetulkan kerosakan urat saraf dan mengekalkan keayuan, mencantikkan dan melicinkan kulit serta awet muda.
Habbatus Sauda
Habbatus Sauda mengandungi 1001 khasiat sehinggakan Rasulullah bersabda bahawa Habbatus Sauda mampu menyembuhkan segala penyakit kecuali mati.
Cengkih
Cengkih mampu melancarkan peredaran darah dizakar dan sekaligus dikatakan mampu merawat mati pucuk dan cepat pancut dikalangan lelaki.
Kulit Kayu Manis
Mengandungi bahan aktioksida yang sangat tinggi.

Cara Guna Losyen Power 3 Lines

urut 3 lines
Sapukan lotion 3 lines pada keseluruhan zakar. Tekan dengan lembut urat pari supaya salurannya lancar.
urut 3 lines
Urut dari pangkal ke kepala. Urut dengan lembut. Urutan ini bertujuan melancarkan darah dan menguatkan otot dan urat zakar.
urut 3 lines
Letakkan setitik lotion 3 lines pada kepala zakar. Kemudian dengan menggunakan tapak tangan, usap kepala zakar. Ini akan menjadikan kepala zakar tahan lasak dan lambat pancut

Beli Losyen Power 3 Lines Dengan Yakin

kementerian kesihatan malaysia Losyen Power 3 Lines berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT080600197K
halal Losyen Power 3 Lines dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.

X-Wash - (CODE = PZ-02)

Harga jualan yang disyorkan: RM29.00

Erotica X-Wash diformulasikan daripada kehebatan ekstrak gaharu untuk membantu dalam proses pembersihan khusus untuk bahagian sulit lelaki yang selama ini sering diambil ringan oleh kebanyakkan lelaki.

Khasiat Erotica X-Wash

Erotica X-Wash juga dapat membantu
  • mengurangkan bau yang kurang menyenangkan dibahagian sulit lelaki
  • menghalang pembiakan bateria dan fungus
  • mengekalkan keharuman yang berpanjangan
  • membersihkan alat kelamin anda dengan lebih berkesan.

Kandungan Erotica X-Wash

Erotica X-Wash mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti:-
  • Ekstrak Gaharu
  • Ekstrak Pinang Muda
  • Ekstrak Tongkat Ali
  • Ekstrak Pegaga

Cara Guna Erotica X-Wash

Cuma tuangkan sedikit Erotica X-Wash ke tapak tangan dan lakukan cucian pada alat sulit lelaki kemudian bilas dengan air bersih. Gunakan selalu untuk keharuman dan kesegaran yang berpanjangan.

Beli Erotica X-Wash Dengan Yakin

kementerian kesihatan malaysia Erotica X-Wash berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT090802189K
halal Erotica X-Wash dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.

Askmara Bumbum Cream - (CODE = PZ-01)

Harga jualan yang disyorkan: RM38.00

Askmara Bumbum Cream dihasilkan 100% dari esktrak herba semulajadi untuk kegunaan kesihatan zakar lelaki. Ianya krim terbaik untuk lelaki yang prihatin terhadap kesihatan zakar mereka.
“Krim penggunaan peribadi anggota sulit didapati memberi kesan baik kepada zakar, membuat kulit zakar segar dan sensitif. Membuat tisu cergas dan struktur zakar kukuh. Lelaki yang mempunyai lemah daya kawalan ejakulasi dapat mengawalnya melalui sistem bio-feedback. Mereka yang mencapai ereksi yang kurang mantap mendapati ereksi mereka lebih mantap. Kajian mendapati dengan menggunakan krim Plasibo iaitu krim tanpa ramuan herba tidak memberi apa-apa kesan positif kepada pengguna.”
Pakar Sakit Tuan No. 1 Malaysia

Khasiat Askmara BumBum Cream

  • Memantapkan dan memberi kekuatan hebat pada zakar.
  • Memberikan rasa segar dan bersih pada zakar.
  • Menjaga kesihatan kulit zakar.
  • Meningkatkan prestasi seksual dan menambah masa ketika berjimak.
  • Melancarkan peredaran darah dikawasan zakar.
  • Mencegah pancutan pramatang.
  • Mencegah masalah prostat.

Kandungan Askmara BumBum Cream

Gamat
Gamat merupakan sejenis haiwan invertebrata yang mempunyai khasiat dan nilai terapeutiknya yang mengkagunkan.Analisa keatas tubuh dan cecair selom Gamat mendapati yang ianya tinggi dengan kandungan protein yang melebihi 44%, manakala karbohidrat antara 3-5% dan lemak sebanyak 1.5%. Komponen-komponennya termasuklah asid amino esential, kolagen, vitamin E, zat-zat galian seperti kromium, ferum, kadmium, mangan, nikel, kabalt dan zink.
Habbatus Sauda
Kehebatan Habbatus Sauda sebagai sejenis herba yang mujarab dan diiktiraf di dalam Al-Quran.Kandungan Habbatus Sauda seperti zat kalsium, besi sodium, dan potassium.Fungsi utama sebagai pengimbangan enzim dalam kestabilan hormon-hormon seksual.
Cengkih
Ekstrak cengkih telah digunakan sebagai penggalak seks semenjak abad pertama oleh Dinasti Han. Kajian mendapati ekstrak cengkih ini bertindak sebagai antioksidan.Bahan yang dihasilkan dapat menghalang kerosakan sel tubuh dan ekstrak ini amat berkesan untuk merawat dan mencegah jangkitan kuman dan bakteria terutamanya di kawasan alat sulit lelaki.
Rosemary
Rosemary dikenali sebagai herba pengasih. Komposisi Asid Rosmaric yang dihasilkan 4 kali lebih aktif daripada Pycnogenol, dimana kandungannya 100 kali lebih aktif dari Vitamin C dan E. Ekstrak ini berfungsi untuk melancarkan saluran darah yang tersumbat. Komposisi utama ekstrak ini ialah asid caffeic dan rosmarinus asid bagi mengaktifkan sperma yang lemah.
Tea Tree Oil
Ekstrak ini banyak digunakan dalam penjagaan kesihatan terutamanya penjagaan kulit.Ia merupakan agen bagi antikulat dan antibakteria yang mujarab dalam penyediaan barangan utuk penjagaan kulit.Pati minyak Tea Tree yang digunakan dalam kandungan krim Askmara Bumbum Cream dihasilkan secara penyulingan menggunakan daun segar selepas dituai.

Cara Guna Askamar BumBum Cream

Askmara Bumbum Cream digunakan 2 kali sehari. Waktu sebaiknya adalah selepas mandi pagi dan selepas mandi petang.
LANGKAH 1: Picit sedikit krim di hujung jari tangan dan sapukan mengikut gerakan menaik ( ikut arah anak panah) daripada hujung dubur sehingga ke bawah buah zakar. Sapuan ini mengambil masa lebih kurang 20 saat. Jangan sapukan di atas buah zakar.
LANGKAH 2: Sapukan krim pada bahagian hujung zakar dan keseluruhan zakar mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) sehingga krim meresap ke dalam kulit.
Jika untuk kegunaan tahan lama semasa berjimak, gunakannya 1 jam sebelum bersetubuh.
Anda akan merasai perubahan selepas 7 hari. Askmara Bumbum Cream merupakan krim penjagaan dan pemulihan untuk lelaki. Jadi anda perlu menjadikannya sebagai amalan harian anda. InsyaALLAH zakar anda akan kekal aktif walaupun anda telah berusia,
Untuk mereka yang telah berusia, anda akan dapat merasai perubahannya selepas 120 hari iaitu lebih kurang 3 bulan. Askmara Bumbum Cream tidak mengandungi bahan kimia. Ianya 100% dari esktrak semulajadi.

Kajian Klinikal Askmara BumBum Cream

Kajian klinikal dan penyelidikan selama 5 tahunterhadap herba-herba terpilih ini yang di uji keatas 490 lelaki menghasilkan keputusan yang memberangsangkan, membuatkan Askmara Bumbum Cream amat dipercayai dan laris di pasaran sebagai penggalak seks yang ideal untuk merawat lelaki yang kurang daya ereksi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan