Ahad, 24 April 2011

Produk Tambah Nafsu Lelaki

Dibawah adalah senarai produk yang membantu menambah nafsu, ghairah dan stamina seks lelaki.

Kizlipp - (CODE = UK-13)

Harga jualan yang disyorkan: RM168.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Kizlipp
Kizlipp diperbuat daripada ramuan herba semulajadi yang sesuai untuk meningkatkan kualiti kehidupan lelaki. Ia adalah supplemen sihat tambahan dalam permakanan harian untuk meningkatkan sistem sirkulasi badan dan kesihatan umum. Ramuan semulajadi termasuk serbuk anggur merah, protien soya, serbuk maca, ekstrak stevia dan butea superba.
Kizlipp memberi tenaga, kesuburan dan keseimbangan hormon, berkesan dalam sistem sirkulasi. Teknologi yang canggih menghasilkan ramuan semulajadi, berkesan dengan ubat tanpa memberi sebarang kesan buruk. tambahan pula, kizlipp berbeza dengan produk lain, ia juga sesuai untuk pesakit diabetes danhipoglisemik dengan adanya ekstrak stevia.

Khasiat Kizlipp

  • Membaiki keinginan seksual lelaki.
  • Merawat masalah mati pucuk.
  • Memberikan daya tumpuan.
  • Mengatasi masalah keletihan.
  • Mengurangkan berat badan.
  • Mengatasi keguguran bulu badan dan rambut.
  • Mengatasi masalah kemurungan.

Kandungan Kizlipp

Serbuk Anggur Merah
Anggur mengandungi fitonutrient (polyphenols) dan khasiat kandungan saponin pada anggur sangat bermanfaat untuk menghambat dan mencegah penyerapan kolesterol di dalam darah. Anggur berkhasiat sebagai anti-oksidan, anti-carcinogenic agent, anti-tumor agent dan lain-lain.
Kandungan zat besi dan gula di dalam buah anggur berupaya melancarkan aliran darah, merangsangkan fungsi buah pinggang, menurunkan tekanan darah, migraine, radang sendi dan bermanfaat dalam menyembuhkan bronchitis, batuk, membersihkan darah, meningkatkan kecantikan kulit serta mencegah barah.  Zat lain yang terdapat dalam anggur adalah Flavonoid.  Flavonoid merupakan pecahan fitokimia yang memberikan warna ungu pada buah anggur.  Flavonoid dapat mencegah oksidasi LDL.
Mineral mikro yang banyak terdapat dalam biji anggur terutama anggur merah adalah besi and manganese.  Kedua mineral mikro tersebut terutama amat penting untuk menjaga libido dan kesuburan lelaki.
Maca
Maca adalah tumbuhan akar lobak yang digunakan sebagai makanan dan tujuan perubatan.  Walaupun maca bukan dari jenis ginseng, ia dikenali sebagai ‘Peruvian Ginseng’ kerana kegunaanya untuk meningkatkan stamina, tenaga dan fungsi seksual.  Serbuk maca diekstrak daripada akar maca dan mengandungi vitamin, asid amino, mineral dan fitonutrient.
Serbuk maca berupaya meningkatkan stamina dan tenaga.  Ia juga membantu dalam peningkatan kehidupan seksual dan merawat ketidakupayaan lelaki dengan meningkatkan aktiviti sperma, serta menggalakkan kesuburan bagi kedua-dua seks.
Butea Superba
Butea Superba, juga dikenali sebagai Red Kwao Krua di Thailand adalah sejenis tumbuhan herba dari keluarga Papilonaceae.  Butea Superba telah dianggap sebagai alternative herba kepada Viagra tanpa sebarang kesan buruk.  Ia juga merupakan makanan untuk peningkatan daya hidup dan tenaga pada badan.
Akar dan batang tumbuhan Butea Superba digunakan sebagai ubatan untuk tenaga dan daya kuasa.  Akar dan batang tumbuhan Butea Superba juga membantu meningkatkan prestasi kegiatan seksual lelaki.  Demikian, tumbuhan ini dikenali sebagai herba ajaib. Tambahan pula, Butea Superba boleh mengalakkan pengaliran darah dalam organ lelaki dan meningkatkan kekerapan, ketahanan, masa kekuatan seksual lelaki.
Protein Soya
Kacang Soya kaya dengan bahan mineral seperti kalsium, sodium, magnesium, zat besi dan fosforus.  Ia mempunyai kadar lemak yang rendah serta kaya dengan protein, vitamin A, B, C, D dan lecithin.
Diantara kebaikan yang disumbangkan oleh kacang soya dan protein soya adalah mengurangkan risiko penyakit koronari jantung melalui pengawalan paras kolesterol dalam badan oleh peptid soya 7s dan 11s dimana tindakannya seperti ubat ‘statins’ tetapi tanpa kesan sampingan ubat.
Isoflavin soya dipercayai dapat mempertingkatkan kesihatan payudara serta mencegah penyakit barah payudara dan mencegah osteoporosis.  Lesitin soya dapat mempercepatkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan dalam sel-sel, mempertingkatkan fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
Kandungan asid amino, asid lemak Omega-3, asid folik, zat besi dan kalsium sesuai sebagai makanan tambahan protein utama untuk mencegah anemia dan mengurangkan masalah kesihatan.  Oligosaccarid dalam kacang soya memperbaiki masalah sembelit dan mencegah daripada barah kolon.
Ekstrak Stevia
Stevia adalah dari sejenis daun daripada spesis rebaudiana yang berasal daripada kawasan tropika dan sub-tropika di America Selatan dan America Tengah.  Khasiat yang dihasilkan oleh daun stevia boleh menggantikan gula.
Stevia adalah 100% ekstrak semulajadi yang boleh digunakan untuk pesakit kencing manis dalam menurunkan kadar gula dalam darah, menurunkan tekanan darah tinggi, membunuh virus, mengurangkan keradangan, mengurangkan berat badan serta mengelakkan masalah diabetes.

Testimonial Kizlipp

  • Memang tidak dapat dinafikan KIZLIPP membantu. Anda mesti mencubanya. En Zul, 28yrs, Bukit Jalil
  • Memang power dan berkesan. En Adi, 40yrs, Shah Alam
  • Memang puas hati setelah mencuba. En Hamdan,  42yrs, Pandan Indah
  • Saya diberi 5 peket sampel untuk mencuba. Saya bagi member try dulu dan mereka minta lebih. Setelah mencuba sendiri, barulah saya tahu kenapa member-member minta Kizlipp lagi. En Anuar, 24yrs, Cheras
  • After taking KIZLIPP, I can perform like my 30s. Mr Ooi, 56yrs, Alor Setar
  • I have diabetes for the past 15 years. After taking 3sachets of KIZLIPP I am able to resume my responsibility as a husband. Mr Siau, 42yrs old, Ipoh
  • KIZLIPP performance is great, will recommend to friends. Mr Yan, 38 yrs, Ipoh
  • I was quite reluctant to try it  initially, but since it was given by a good friend, I tried it. Mr Ang, 32yrs, Kepong
1 kotak Kizlipp memunyai 15 peket kecil.

Pharmia Vigor - (CODE = UK-12)

Harga jualan yang disyorkan: RM150.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Pharmia Vigor
Jika anda tercari-cari produk herba yang mampu meningkatkan stamina seks, maka Pharmia Vigor adalah jawapannya.
Stamina seks memainkan peranan penting dalam kehidupan lelaki. Ini menyebabkan kenapa kajian demi kajian dilakukan dalam mencari formula yang berkesan merawat masalah keinginan seks yang lemah. Kini andromedical telah menghasilakan Pharmia Vigor, formula 3 dalam 1 yang bertujuan meningkatkan stamina, meningkatkan keinginan seks dan membantu anda beraksi diranjang dengan lebih hebat.

Khasiat Pharmia Vigor

Pharmia Vigor membantu menambah stamina seks lelaki hasil dari kandungan herba hebat yang terdapat didalamnya. Herba-herba yang terdapat dalam pharmiavigor membantu meningkatkan paras hormon testosterone lelaki.
Pharmia Vigor juga meningkatkan kekuatan ereksi zakar. Tidak dinafikan keupayaan seksual lelaki diukur berdasarkan kekuatan ereksi zakar.
Pharmia Vigor juga membantu anda meningkatkan prestasi seks anda. Campuran Ginseng dan herba-herba lain membantu ereksi anda bertahan lebih lama dan mengatasi masalah cepat pancut.
Pharmia Vigor juga boleh digunakan untuk merawat masalah lemah daya seks. Lemah daya seks berpunca dari kegagalan darah untuk megalir dengan lancar dizakar. Pharmia vigor mampu membantu melancarkan pengaliran darah pada zakar.

Kandungan Herba Pharmia Vigor

Tribulis Terrestris
Tribulis Terrestris adalah tumbuhan herba dari benua timur. Ia telah digunakan secara tradisional sebagai pengalak seks buatkaum lelaki. Ia juga digunakan sebagai pembina otot dan kajian sainstifik yang dijalankan menunjukkan Tribulis Terrestris mampu meningkatkan kadar hormom testosterone dimana hormon ini penting dalam pembentukkan daya seksual lelaki.
Maca
Herba yang berasal dari Peru dan akarnya mampu meningkatkan keingina seks lelaki. Berdasarkan kajian yang dijalankan, lelaki yang mengambil Maca menunjukkan peningkatan dalam keinginan seks.
Ginseng
Ginseng aka Panax Ginseng atau Koren Ginsengdigunakan di timur sebagai tonik untuk menguatkan badan dan memulihkantenaga. Kajian sainstifik juga membuktikan Ginseng mempunyai sifat pengalak seks. Ginseng disyorkan untuk merawat mati pucuk,pengalakkan kesuburan dan mencegah masalah cepat pancut. Ginsenoside yang terdapat dalam Ginseng menambah aliran darah ke zakar agar zakarlebih kuat dan ereksi lebih mantap.
Catuaba
Catuaba berasal dari hutan Amazon. Ia adalah herba pengalak seks yang hebat dimana ia mampu merangsang sistem saraf dan merawat masalah lemah daya seks dan meningkatkan stamina seks.
Muira Puama
Muira Puama adalah herba berasal dari Brazil. Kajian seksoogi menunjukkan herba ini mampu meningkatkan keinginan seks. Herba ini juga membantu merawat masalah mati pucuk dan dianggap sebagai herba terbaik dalam meningkatkan pengaliran darah pada zakar.

Priakasa Atika Beauty - (CODE = UK-11)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
priakasa
Priakasa adalah 100% persediaan herba secara tradisional yang dibuat dari ekstrak maca, ginko biloba dan epimedium sagittatum. Ianya disediakan dengan kaedah tradisional untuk mengekalkan khasiatnya dimana persediaan secara moden mungkin akan merosakkan atau mengurangkan khasiatnya. Tidak hairanlah sesetengah produk herba dipasaran kurang berkesan kerana cara persediaannya. Priakasa adalah berbeza kerana kami mengekalkan rahsia resepi tradisional yang berkurun lamanya semata-mata untuk mengekalkan khasiatnya sebagai makananan tambahan untuk lelaki.

Kandungan Herba Prikasa

  1. Epimedium Sagittatum – dikenali sebagai horny goat weed. Digunakan sejak beribu zaman dahulu diChina sebagai pengalak seks.
  2. Ginko Biloba – membantu aliran darah ke otak dan sistem saraf yang lain termasuk zakar.
  3. Maca – herba tradisional Peru yang digunakan sejak zaman dahulu sebagai pengalak seks.

Khasiat Priakasa

  • Meningkatkan kesuburan lelaki.
  • Meningkatkan stamina dan metabolism badan.
  • Melancarkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun badan.
  • Meningkatkan tenaga batin dan nafsu syahwat.
  • Menyembuhkan mati pucuk dan menstabilkan hormon lelaki.

Tanduk Rusa - (CODE = UK-10)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Tanduk Rusa

Khasiat Kapsul Tanduk Rusa

  • Mengatasi masalah lemah syahwat lelaki
  • Menaikkan nafsu seksual lelaki
  • Mengatasi pancutan pra matang
  • Merawat mati pucuk
  • Menjadikan zakar anda lebih keras dan mantap
  • Menambah bilangan sperma

Aturan Makan Kapsul Tanduk Rusa

1 biji Kapsul Tanduk Rusa diambil sejam sebelum hubungan seksual. Maksimum jangan melebihi 2 biji dalam masa 1 hari.
Harga diatas adalah untuk 6 kapsul tanduk rusa.
Perhatian! Kapsul Tanduk Rusa tidak sesuai untuk lelaki yang mempunyai masalah jantung dan darah tinggi. Jika badan terasa panas atau pening kepala, banyakkan minum air kosong.

Power V Gold - (CODE = UK-08)

Harga jualan yang disyorkan: RM30.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Power V Gold

Khasiat Power V Gold

  1. Menambah tenaga seksual lelaki
  2. Menambah air mani lelaki
  3. Memantapkan ereksi zakar
Setiap kapsul Power V Gold mengandungi 250mg tongkat ali dan 250mg ginseng.

Aturan Makan Power V Gold

Power V Gold diambil satu kapsul 1-2 jam sebelum hubungan seks. Tidak melebihi 2 kapsul sehari dan 6 kapsul seminggu.
Perhatian! Kapsul Power V Gold tidak sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jantung dan darah tinggi.

Beli Power V Gold Dengan Yakin

produk malaysia Produk buatan Malaysia.
Harga diatas adalah untuk 2 kapsul Power V Gold.

Pacak Langit - (CODE = UK-07)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Pacak Langit
Pacak Langit – Satu cara yang yang Paling Mudah dan Paling Selamat untuk mencapai ketegangan MAKSIMA – hanya dengan sebiji mutiara – 100% asli tanpa sebarang bahan kimia.
Pacak Langit dihasilkan dengan 100% dari herba asli yang akan melonjakkan kekuatan seksual anda pada bila-bila masa yang anda mahu!

Khasiat Kapsul Pacak Langit

  1. Merawat kegagalan ereksi
  2. Merawat pancutan pramatang
  3. Meningkatkan libido
  4. Meningkatkan pengeluaran air mani
  5. Memanjangkan tempoh ereksi
  6. Merawat masalah prostat
  7. Membersihkan buah pinggang
  8. Meningkatkan tenaga dan stamina

Tidak Pasti Jika Anda Memerlukan Kapsul Pacak Langit?

Ketahui sekiranya anda ada mengalami tanda – tanda (simptom) masalah ereksi:
  • Menghadapi kesukaran untuk mencapai ereksi pada waktu pagi selepas bangun dari tidur.
  • Ketegangan tidak penuh atau tidak betul-betul keras walaupun dalam keadaan yang amat terangsang.
  • Memerlukan masa yang agak lama untuk mencapai ketegangan apabila bermesra dengan isteri
  • Ketika bersetubuh, anda gagal mengekalkan ketegangan.

Mengapakah masalah ereksi boleh terjadi?

Masalah ereksi boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tanpa mengira usia. Sama ada anda berusia 20′an ataupun 60′an, ianya boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Namun begitu apakah menyebabkan berlakunya keadaan ini?
Masalah ereksi boleh terjadi dari akibat kesan fisiologi atau psikologi
Kesan Fisiologi
Apakah yang anda makan sepanjang hari? Kemungkinan besar anda bersarapan dengan Nasi Lemak atau Roti Canai, makan nasi tengahari dengan ikan/ayam kari atau goreng dan makan malam juga dengan nasi dengan makanan berkuah atau goreng. Seperti yang dapat anda lihat, hampir setiap waktu makanan kita pasti mengandungi lemak dan kolestrol yang tinggi. Apakah kesan pemakanan seperti ini pada kesihatan seksual kita? Tahun demi tahun, lemak dan kolestrol ini akan membina di dalam tubuh badan mengakibatkan pengaliran darah yang tidak lancar.
KETEGANGAN PENUH hanya boleh dicapai sekiranya darah dapat mengalir kedalam organ zakar tanpa halangan dan ianya kekal di dalam organ zakar. Kolestrol yang tinggi menghalang pengaliran darah yang optimum dan akhirnya mengakibatkan kesukaran untuk mendapatkan ketegangan yang sempurna.
Kesan Psikologi
Dalam keadaan dunia yang semakin pantas dan semua orang berlumba – lumba untuk mengejar kemewahan hidup, ramai yang tidak dapat menumpukan perhatian kepada kehidupan keluarga. Tekanan hidup yang tinggi juga membawa kesan kepada masalah ereksi.

Bagaimana Kapsul Pacak Langit Boleh Membantu?

Pacak Langit Pearl dirumus khas dengan 5 jenis herba terbaik bukan sahaja untuk memberikan ketegangan maksima tetapi untuk meningkatkan daya ketahanan seksual anda agar anda sentiasa bersedia dan bertenaga hari demi hari.
Pacak Langit Pearl BUKAN HANYA untuk mereka yang bermasalah sahaja tetapi untuk semua yang ingin meningkatkan tenaga seksual anda.
Herba ramuan Pacak Langit Pearl akan membantu mengembangkan salur darah di bahagian zakar anda untuk membantu meningkatkan pengaliran darah dan mengekalkannya di bahagian zakar untuk mencapai ketegangan maksima.
Kesemua perubahan yang akan anda alami setelah menggunakan Pacak Langit Pearl akan berlaku secara semulajadi tanpa seolah – olah anda TIDAK memakan apa – apa ubat! Anda akan merasai seperti ianya berlaku dengan SENDIRI tanpa sebarang bantuan!!

Kandungan Kapsul Pacak Langit

Eurycoma Longifolia
Eurycoma Longifolia adalah antara herba aphrosidiac yang terkuat di dunia. Digunakan semenjak dahulu lagi oleh penduduk di sekitar Asia Tenggara untuk meningkatkan daya seksual dan juga kesihatan badan keseluruhan
Ginkgo Biloba
Ginkgo Biloba adalah antara herba yang paling banyak dikaji di seluruh dunia. Ianya berfungsi untuk menggalakkan pengaliran oksigen ke otak dan juga membantu meningkatkan keupayaan jantung, paru – paru dan alat kelamin untuk berfungsi.
Tribulus Terrestris
Tribulus Terrestris digunakan untuk meningkatkan tenaga tubuh badan, meningkatkan keinginan seksual dan membantu menyegarkan sistem reproduktif lelaki dan wanita.
Butea Superba
Butea Superba membantu meningkatkan pengaliran darah ke kawasan kelamin dan mengekalkannya untuk membantu memberikan ketegangan yang lebih sempurna secara berterusan. Ramuan ini baru sahaja ditambahkan ke dalam Pacak Langit Pearl setelah kajian mendapati dengan menambahkan bahan ini, kesan panas yang terhasil dari tongkat ali dapat dihilangkan untuk menjadikan Pacak Langit Pearl ini boleh digunakan tanpa sebarang kesan kepada pengguna.
Ubi Jaga
Ubi Jaga digunakan semenjak dahulu lagi sebagai aphrosidiac untuk lelaki. Ianya terbukti berkesan untuk meningkatkan keupayaan seksual lelaki dengan meningkatkan kandungan hormon testosterone.

NFA Smilax Juice - (CODE = UK-06)

Harga jualan yang disyorkan: RM45.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
NFA Smilax Juice
Smilax Juice merupakan adunan lebih daripada 30 jenis Herba dan Rempah-Ratus serta Sumber Botani Asli yang bermutu tinggi dan amat berkhasiat untuk kaum lelaki. Diantaranya ialah Ubi Jaga, Tongkat Ali Putih, Tongkat Ali Hitam , Halia Bara, Emas Cotek, Nenas Batu, Jintan Hitam dan lebih daripada 20 jenis Rempah-Ratus dan Sumber Botani terpilih serta digunakan Pati madu lebah dan Pati Kurma sebagai pemanis.

Khasiat Smilax Juice

  • Memulihkan Tenaga dan Kesihatan lelaki.
  • Meningkatkan Kecergasan dan Stamina lelaki
  • Melegakan Sakit sendi, Otototot dan Urat saraf badan
  • Melegakan Sakit Pinggang dan Belakang
  • Melancarkan Peredaran Darah dalam Badan
  • Melawaskan Pembuangan Air kecil dan Besar
  • Mengurangkan Masalah Sistem Penghadaman
  • Mengeluar Toksik dari badan
  • Mengatasi Masalah Buasir & Atasi Masalah Gaot
  • Memulihkan Urat Saraf Zakar yang lemah
  • Memanjangkan Masa Bersetubuh
  • Memekatkan dan Memanaskan Air Mani
  • Merawat Masalah Kesuburan dengan meningkatkan paras Testosteron dan Thyroid.
  • Mencegah Kanser Prostat
  • Memperbaiki Sistem Imunisasi dalam badan.
  • Melambatkan Proses Penuan ( Awet Muda)
  • Memperbaiki Kesihatan Mental dan Fizikal lelaki
  • Menambah saiz zakar & lebih tegang berbanding sebelumnya.

Kandungan Smilax Juice

Akar Hj.Samad
Digunakan oleh kaum pribumi yg mana khasiatnya amat baik utk memberi tenaga dlm kaum lelaki.
Mas Cotek
Dikatakan raja segala ubat oleh pengamal tradisional melayu.khasiatnya berkesan utk meningkatkan keintiman bersama pasangan serta mencegah segala penyakit2 kronik seperti darah tinggi,kencing manis dn sebagai nya.
Bunga Pakma
Air rebusannye dikatakan dpt mengekalkan awet muda jika di ambil berterusan serta mencegah kanser.
Ubi Jaga
Membantu merawat urat yg tersumbat,dn menambah keintiman suami isteri.
Tongkat Ali Hitam
Mengatasi masalah peredaran darah dlm badan.
Akar Saksi, Akar Tekak Biawak, Alex Besi, Alex Tembaga
Beratus-ratus tahun di gunakan oleh org2 asli dn melayu utk meningkatkan tenaga kelakian dn awet muda.
Madu, Kurma dan Jintan Jantan
Merupakan sunnah Rasulullah S.A.W dlm penjagaan kesihatan tubuh badan.

Cara Guna Smilax Juice

Minum 1-2 sudu besar sehari.

Beli Smilax Juice Dengan Yakin

halal NFA Smilax Juice produk bumiputera.

Promax - (CODE = UK-05)

Harga jualan yang disyorkan: RM95.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Promax
Promax ialah satu lagi formulasi hebat untuk lelaki sejati. Dirumus khas dengan 8 jenis herba HEBAT terpilih untuk meningkatkan tenaga, stamina dan prestasi lelaki.

Khasiat Promax

  • Menjadikan setiap lelaki lebih bertenaga, meningkatkan stamina, kesuburan dan prestasi kelakian secara semulajadi.
  • Membantu mengurangkan sakit belakang, sakit pinggang dan mengatasi inflamasi saraf punggung dan menguatkan buah pinggang.

Kandungan Promax

Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia)
Meningkatkan paras Testesteron untuk kesuburan dan kesihatan lelaki
Goji (Fructus Lycium Barbarium)
Menguatkan sistem imuniti tubuh dan meningkatkan kesihatan sel darah merah
Tribulus Terrestris
Meningkatkan kesihatan dan stamina lelaki
Panax Ginseng
Adaptogen membantu melegakan tekanan fizikal, psikologi dan melancarkan perjalanan darah
Semen Cuscuta Chinensis
Meningkatkan kesihatan sperma dan melawaskan pembuangan air kecil
Eucommia Ulmoides
Menguatkan buah pinggang, bahagian belakang pinggang dan tulang punggung
Cynomorium Songaricum
Menguatkan sistem reproduktif lelaki
Wild Yam (Rhizoma Dioscorea Opposita)
Menguatkan buah pinggang, otot pinggang ke bawah dan mengekalkan kesihatan saraf.

Cara Guna Promax

Dos booster: 2 biji selepas makan malam selama 4 malam berturut-turut.
Dos keberkesanan: 1 biji setiap hari sehingga 15 hari (kesan bergantung kepada tahap kesihatan tubuh)
Dos pengekalan: 1 biji setiap hari.

Malam Jumaat Lelaki - (CODE = UK-04)

Harga jualan yang disyorkan: RM39.90
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Malam Jumaat Lelaki
Malam Jumaat untuk lelaki merupakan sebuah produk berasaskan herba hasil gabungan rahsia-rahsia perubatan tradisional dengan kemajuan teknologi canggih. Berkesan dalam membantu mengatasi masalah bau mulut, melancarkan perjalanan darah dan memulihkan tenaga lelaki. Produk Malam Jumaat untuk lelaki mengandungi ramuannya yang unik seperti madu, halia dan tongkat ali juga dapat membantu anda mengembalikan tahap kesihatan optimum secara fizikal dan mental ketika melakukan hubungan kelamin.

Khasiat Malam Jumaat Untuk Lelaki

  • Melancarkan perjalanan darah zakar
  • Memulihkan tenaga seksual lelaki
  • Mengatasi bau mulut
  • Meningkatkan hormon lelaki
  • Menambah sperma
  • Membersih dan menambah darah
  • Memudahkan proses penghadaman
  • Dan banyak lagi faedah kesihatan

Kandungan Herba Malam Jumaat Untuk Lelaki

Saffron

saffron
Saffron ialah sejenis rempah yang diekstrak dari bunga saffron crocus, sejenis spesis crocus dari famili Iridaceae. Bunga C.sativus mempunyai 3 stigma, setiapnya dihujung distal carpel. Stigma ini dikeringkan dan lazimnya digunakapakai untuk masakan sebagai agen penambah rasa ataupun pewarna. Saffron, rempah termahal didunia dari segi berat, merupakan tumbuhan yang berasal dari Asia barat.
Rasa pahit dan bau seakan iodoform ataupun jerami merupakan hasil dari bahan kimia procrocrocin dan safranal. Sejenis pewarna carotenoid, crocin, membuatkan saffron menghasilkan warna kuning keemasan pada makanan dan tekstil. Selain itu, saffron juga mempunyai kelebihan untuk tujuan perubatan.
Perkataan saffron berasal dari perkataan latin safranum yang dipetik dari perkataan lama Perancis, safran yang terdapat pada kurun ke-12. Perkataan latin safranum juga merupakan sumber kepada perkataan Itali zafferano dan Sepanyol azafran. Safranum merupakan perkataan yang dipinjam dari Bahas Parsi lama (za’feran) yang berasal dari perkataan Arab (za’faran), diilhamkan dari perkataan asfar yang bermaksud ‘kuning’.
Antara kegunaan Saffron adalah mencegah/mengubati kanser, asma, masalah tidur@insomnia, masalah hati, ketidaklancaran darah, masalah perut dan 1001 kegunaan yang lain.

Halia

halia
Halia merupakan sejenis tumbuhan yang berasal dari China dan diusahakan secara besar-besaran di beberapa negara seperti China, India, Nigeria Australia dan Thailand. Halia atau juga dikenali sebagai ginger (bahasa Inggeris), biasanya digunakan sebgai rempah perasa masakan dalam bentuk halia segar, kering atau bergula. Halia juga mempunyai khasiat-khasiatnya dan dipercayai dapat membantu menhadamkan makanan, menguatkan tenaga batin, menambah air mani dan membuang angin yang terdapat di dalam usus kecil dan usus besar. Halia juga bersifat karminatif, stimulant dan pembunuh kuman jika diambil sebagai ubat. Ianya dikatakan dapat mengawal beberapa penyakit seperti demam, batuk. Migrin, sakit gigi, sakit tulang, senggugut dan sakit dada.. Selain itu, minyak halia yang telah diekstrak bole dijadikan baha perisa minuman buah-buahan, kosmetik dan ubatan.

Madu

madu
Madu merupakan sejenis manisan yang dihasilkan oleh beberapa jenis haiwan pendebungaan menggunakan nectar yang diperoleh dari bunga. Madu yang dihasilkan oleh lebah merupakan jenis madu yang plaing lazim digunakan oleh manusia berbanding dengan madu yang dihasilkan oleh serangga-serangga lain seperti rama-rama dan lalat.
Madu digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat setiap hari sejak dari zaman dahulu lagi. Ia mengandungi pelbagai jenis bahan kimia semulajadi  seperti glukos dan fruktos yang membolehkannya digunakan untuk masakan serta sebagai pengganti gula atau manisan lain. Sifatnya yang mempunyai tahap kelembapan rendah membuatkan madu bebas dari beberapa jenis mikroorganisma merbahaya.
Madu adalah raja segala penawar sesuai dengan firman ALLAH,
Dan Tuhanmu memberi ilham kepada lebah: Hendaklah engkau membuat sarangmu di gunung-ganang dan di pokok-pokok kayu dan juga di bangunan-bangunan yang didirikan oleh manusia. (68) Kemudian makanlah dari segala jenis bunga-bungaan dan buah-buahan (yang engkau sukai), serta turutlah jalan-jalan peraturan Tuhanmu yang diilhamkan dan dimudahkannya kepadamu. (Dengan itu) akan keluarlah dari dalam badannya minuman (madu) yang berlainan warnanya, yang mengandungi penawar bagi manusia (dari berbagai-bagai penyakit). Sesungguhnya pada yang demikian itu, ada tanda (yang membuktikan kemurahan Allah) bagi orang-orang yang mahu berfikir. (69)
Surah An-Nahl, Ayat 68-69.

Tongkat Ali

tongkat ali
Tongkat ali (Eurycoma longifolia) atau juga dikenali sebagai pasak bumi adalah sejenis tanama saka yang tedapat di hutan Malaysia dan Indonesia. Selain tongkat ali, tumbuhan ini juga dikenali dengan pelbagai nama termasuk tongkat rasul, penawar pahit, paying ali, muntah bumi dan petala bumi. Ianya merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat.
Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks). Secara tradisi, ianya digunakan untuk merawat beberapa jenis penyakit seperti pening kepala, kurap. Disentri, bengkak, antitumor antiradang dan antioksida. Penyelidikan menunjukkan bahawa bahan kimia (fitokimia) yang terdapat dalam tongkat ali terbukti boleh meningkatkan paras testosteron iaitu hormon yang diperlukan untuk fungsi seksual lelaki. Tongkat ali juga menambah bilangan sperma lelaki.

Beli Malam Jumaat Untuk Lelaki Dengan Yakin

halal Malam Jumaat dikilang Bumiputera. Produk Halal.
islamic manufacturing practice Malam Jumaat menepati piawai Islamic Manufacturing Practice. Amalan Pengilangan yang mengikut syriat Islam.

Gali-Gali - (CODE = UK-03)

Harga jualan yang disyorkan: RM60.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Gali-Gali

Khasiat Kapsul Gali-Gali

  • Menambah kekuatan dan daya tahan seksual
  • Menambah nafsu seksual
  • Mencegah pancutan pra matang
  • Memantapkan ereksi zakar serta zakar lebih keras

Aturan Makan Kapsul Gali-Gali

Makan 1 atau 2 biji kapsul Gali-Gali sejam sebelum hubungan seks. Jangan melebihi 2 kapsul sehari.
Harga diatas adalah untuk 20 biji kapsul Gali-Gali.
Perhatian! Gali-gali adalah antara ubat kuat lelaki yang paling kuat dalam simpanan kami. Mereka yang mempunyai masalah jantung dan darah tinggi dilarang mengambil ubat ini.

Kopi Kelapa Dara - (CODE = UK-02)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
Kopi Kelapa Dara
Kopi Kelapa Dara adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Dengan rasa hebat aroma kopi Arabica, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.
Setiap kotak kopi kelapa dara mengandungi 8 peket.

Kandungan Kopi Kelapa Dara

Krimer Kelapa Dara
kelapa
Minyak Kelapa Dara mengandungi asid laurik dan asid kaprik yang amat berguna dalam tubuh. Kedua-duanya digunakan oleh tubuh untuk membuat ‘fatty acid derivative’ yang dipanggil monolaurin dan monocaprin. Ianya bersifat antiviral, antibakterial dan antiprotozoal yang digunakan oleh tubuh untuk memusnahkan lapisan lipid dan phospholipids pada envelope virus yang menyebabkan disintegrasi virus berkenaan. Minyak kelapa dara mampu mengaktifkan atau melancarkan sistem metabolisma, menyokong sitem imunisasi tubuh, mengurangkan risiko sakit jantung, memperbaiki sistem penghadaman, mempertingkatkan tenaga harian, mengatasi tiroid, diabetes, dan kelesuan yang teruk, menurunkan berat badan dan mengembalikan keremajaan kulit.
American Ginseng
american ginseng
American ginseng telah dibuktikan berjaya meningkatkan potensi seksual lelaki. Pengkaji mendapati ginseng mengandungi bahan tertentu yang merangsang penambahan keaktifan hormon seks sekaligus menambah kekuatan lelaki dalam menjalankan tanggungjawab sebagai suami. Di Rusia, doktor mendapati bahawa ginseng dapat mengubati pesakit yang menderita akibat masalah kemandulan. Di samping itu, ginseng juga berkesan kepada kaum wanita dengan memantapkan kitaran haid mereka iaitu tetap pada masanya.
Ginkgo Biloba
ginko-biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.
Horny Goat Weed
horny goat weed
Horny goat weed atau nama saintifiknya epimedium sagittatum adalah antara herba yang bertindak sebagai agen afrodisia yang boleh meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki, mengembalikan keinginan seks, melegakan kelesuan dan membantu melegakan gejala akibat menopause bagi wanita seperti kemurungan, kurang minat terhadap seks dan kekeringan faraj.
Saw Palmetto
saw palmetto
Saw Palmetto digunakan secara meluas untuk merawat masalah seksual yang berkaitan dengan simptom pembesaran prostat, masalah berkaitan sistem urinari, batuk dan sesak nafas. Selain itu, saw palmetto juga popular digunakan untuk pembesaran payudara, tenaga seksual, menyeimbangkan metabolisma, menaikkan selera makan dan membantu penghadaman. Kajian di Amerika Syarikat telah membuktikan Saw Palmetto begitu berkesan di dalam melegakan simptom Benign Prostatic Hyperplasia (BHP). Simptom BHP termasuk kekerapan dan keinginan kencing yang sukar dikawal, kesukaran dan kesakitan ketika kencing dan gangguan pengaliran kencing.
Tribulus Terrestris
tribulus terrestris
Di Eropah, tanaman yang juga dikenal dengan nama ”Puncture Vine” atau Caltrop ini telah digunakan sebagai herba stimulan untuk meningkatkan libido (kemampuan seksual) lelaki dan wanita sejak berabad-abad yang lalu. Selain itu, tanaman ini juga digunakan dalam perubatan hati, ginjal, serta penyakit saluran pencernaan. Tribulus dapat membantu masalah seksual kerana memiliki komponen yang disebut protodioscin. Zat ini akan diubah menjadi hormon dehidroepiandosteron atau DHEA, yang merupakan stimulan untuk penghasilan hormon testosteron dan estrogen. Secara ringkasnya, tribulus merangsang tubuh untuk membentuk hormon testosteron dan estrogen.

Beli Kopi Kelapa Dara Dengan Yakin

halal Produk Bumiputera. Produk Halal.

G2M - (CODE = UK-01)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk belanja pos laju. Pos laju untuk semenanjung adalah RM7 manakala Sabah dan Sarawak RM10. 
G2M
G2M dihasilkan daripada herba tropika berkualiti tinggi yang diformulasasikan menggunakan teknik Standardized Extract, diproses dikilang bertaraf GMP dan melalui pengilangan saintifik moden.
G2M amat efektif untuk menjalankan fungsinya sebagai Bio-Tenaga Semulajadi Kuasa Herba. G2M adalah produk berasaskan 100% herba tropika terpilih yang selamat digunakan, bebas daripada bahan kimia merbahaya. Didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia, no pendaftaran KKM: (30) dlm.KKM-163/S25 jid 33. G2M juga telah mendapat jaminan HALAL daripada Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP).
G2M dapat merangsangkan tenaga, kecergasan dan kecerdasan dalam jangkamasa 120 minit sekiranya tiada menghidapi sebarang penyakit serius. Selain daripada itu, keberkesanannya amat menakjubkan.

Khasiat G2M

  • BIO TENAGA – meningkatkan pembentukan protien, menguatkan otot dan tulang, mengekalkan berat badan sihat, mengawal paras kolestrol darah yang tinggi, memperbaiki toleransi glukosa dan pelbagai lagi.
  • DAYA TAHAN – menguatkan tenaga dalaman bagi mengatasi tekanan, meningkatkan keupayaan melakukan aktiviti dan berkeyakinan.
  • SIFAT SEKSUAL – meningkatkan prestasi seksual secara semulajadi, keupayaan dan tenaga dalaman, memperbaiki keinginan Bio-Seksual secara semulajadi.
  • Melancarkan pengaliran air kencing dan mengatasi sembelit.

Kandungan G2M

GINKGO BILOBA
ginko biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.
GUARANA
guarana
Guarana mengandungi tetra metilsantin sebanyak 5.8R%, iaitu suatu sebatian yang seakan-akan sama dengan kafeina. Ia juga mengandungi jumlah teofilina, terbromin, asid tanik yang banyak serta kaya dengan saponin. Asid tanik merupakan astrigen dan ciri inilah ia digunakan sebagai tonik penghaadaman. Kandungan saponin (ejen yang bertanggungjawab untuk mengesan peningkatan tenaga jangka masa yang panjang). Teobromin dan teofilin merupakan 2 unsur dalam Guarana yang digemari oleh peminsat coklat. Teofilin merupakan perangsang yang lebih kuat dari kafeina tetapi hanya terdapat dalam jumlah yang kecil berbanding kafeina. Teobromin pula adalah perangsang/peningkat emosi.
Khasiat Guarana:
  • sebagai perangsang tenaga.
  • sebagai unsur yang mengurangkan berat badan.(menyekat selera berlebihan dan meningkatkan pembakaran lemak)
  • mengatasi sakit kepala/migrain.
  • memperkuat, mengimbang dan meneguhkan otot jantung serta membersih darah dan mengurangkan/mengelakkan kelikatan darah dan pembekuan darah.
  • sebagai bahan penyejuk (mengurangkan suhu badan) untuk mengelakkan terjadinya haba yang berlebihan dan strok haba.
MACA
maca
Maca meningkatkan tahap tenaga, stamina, minda yang jelas dan merangsang keseimbangan hormon. Akar Maca kaya dengan asid amino, karbohidrat kompleks, vitamin B1,B2,B12, C dan E serta mineral termasuk kalsium, fosforus, zink, magnesium dan zat besi.
Khasiat Maca :
  • membekal tenaga, meremajakan dan menyelaraskan fungsi tubuh ia menyelaraskan kedatangan haid, mengurangkan gejala-gejala akibat putus haid dan membantu mengatasi masalah insomnia. Disyorkan juga sekiranya diet tidak seimbang, mempercepatkan tempoh pemulihan, mengatasi kelemahan minda, daya ingatan dan kelesuan.
  • Herba Maca yang hebat untuk meningkatkan keupayaan ejakulasi disamping membantu merawat masalah kesuburan dengan meningkatkan paras testosteron dan thyroid.
  • sebagai penggalak syahwat. Kesannya sebagai penggalak syahwat dianggap manfaat kedua terpenting dan sama keberkesanannya dengan kesuburan. Ia juga berfungsi untuk melancarkan pengaliran air kencing.
  • penyakit paru-paru. Ia juga digunakan untuk masalah paru-paru kerana ia dianggap sebagai tumbuhan dengan pelbagai manfaat.

Beli G2M Dengan Yakin

kementerian kesihatan malaysia G2M berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia, no pendaftaran KKM: (30) dlm.KKM-163/S25 jid 33.
halal G2M produk Halal disahkan oleh Majlis Agama Islam Pulau Pinang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan