Selasa, 12 April 2011

Produk Tahan Lama

Dibawah adalah senarai produk tahan lama yang membantu anda kekal lama diranjang.

PL SuperGel - (CODE = TL-05)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00



Bagaimana PL SuperGel boleh menjadi begitu …..SUPER?
Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak;
Prestasi yang membanggakan dan kepuasan…SERTA-MERTA
PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.
PL SuperGel akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.
Hasilnya? KEPUASAN dan KONTROL!
tahan lama pl supergel
Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.
Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SuperGel™ ini ialah hanya dengan menyapukan PL SuperGel™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.

Kandungan PL SuperGel

PL SuperGel menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.
Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SuperGel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SuperGel Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SuperGel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar Pengguna PL SuperGel.
Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SuperGel .

Testimonial PL SuperGel

Pengguna PL SuperGel 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.
Pengguna PL SuperGel 2 : Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.
Pengguna PL SuperGel 3 : Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni” Pak Ali, Taman Rinting.
Pengguna PL SuperGel 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.
Pengguna PL SuperGel 5 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya
Pengguna PL SuperGel 6 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.
Pengguna PL SuperGel 7 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he…hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7541 Gelang Patah
Pengguna PL SuperGel 8 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG
Pengguna PL SuperGel 9 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG
Pengguna PL SuperGel 10 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.
Pengguna PL SuperGel 11 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB
Pengguna PL SuperGel 12 : Puh ! bagus betul laa li PL SUPERGEL yang kau jual tu, sampai penat aku dibuatnya, kau ada lagi tak aku nak lagi satu buat stok.” En Amran , Kilang Felda, Pasir Gudang.
Pengguna PL SuperGel 13 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”… Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik…! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.
Pengguna PL SuperGel 14 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, Pontian, Johor.
Pengguna PL SuperGel 15 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya…semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB

Super Magic Tissue - (CODE = TL-06)

Harga jualan yang disyorkan: RM20.00

Super Magic Tissue merupakan tisu basah khas untuk lelaki yang ingin tahan lama diranjang. Mengandungi antiseptic dan dijamin tiada kesan sampingan. Sekali penggunaan mampu bertahan 30-60 minit berjimak.
Sekotak Super Magic Tissue mempunyai 6 peket.

Cara Guna Super Magic Tissue

  1. Koyakan 1 peket Super Magic Tissue.
  2. Sapukan tisu tersebut pada keseluruhan zakar.
  3. Biarkan 15-30 minit.
  4. Mulakan hubungan seks.

Jantan Gel Besar - (CODE = TL-04)

Harga jualan yang disyorkan: RM60.00

Pancutan pra matang atau masalah cepat pancut amat tidak disukai wanita. Antara punca pancutan pra matang adalah kegelian melampau dialat sulit lelaki.
Jantan Gel membantu anda dengan mengurangkan kegelian dizakar anda.
Hasilnya? Jimak Lebih Lama dan Isteri Tersenyum Puas.
Jantan Gel direka khusus untuk membantu lelaki tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. Jantan Gel diformulasikan 100% dari herba melayu purba yang telah diiktiraf turun temuran dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang.

Kandungan Jantan Gel

butea superba
Butea Superba
Merupakan herba dari Thailand. Di Thailand, ia dikenali sebagai Red Kwao Krua. Terkenal di Thailand sebagai penggalak seks buat kaum lelaki.
Dr Wichai Cherdshewasart sainstis di Chulalongkorn University, Thailand telah mengesahkan bahawa Butea Superba mempunyai sifat semulajadi dalam menyembuhkan penyakit mati pucuk.
Butea Superba adalah antara bahan yang terdapat dalam Jantan Gel.
lintah
Lintah
Pada zaman dahulu, lintah dijadikan minyak dan diurut pada zakar lelaki. Ia dipercayai mampu membesarkan zakar lelaki.
Kini perubatan moden telah mengakui khasiat Lintah. Khasiat Lintah terletak pada air liurnya. Air liur lintah mengandungi bahan yang mampu mencairkan dan melancarkan darah.
gambir serawak
Gambir Serawak
Sejenis tumbuhan yang dihasilkan dari getah kayu pokok gambir yang banyak terdapat di dalam hutan Negeri Sarawak, Malaysia. Ia juga dikenali dengan nama Born, Gambier, Borneo Cat’s claw, Una de Gato dan Kerangas. Ia diperolehi di dalam hutan tebal dikawasan pendalaman di bahagian Long Panai, Marudi, Sarawak.
Keberkesanan gambir Sarawak memang telah diketahui berabad lamanya khususnya bagi penduduk-penduduk di Negeri Sarawak. Penggunaan gambir secara meluas telah menular ke semua negeri di Semenanjung Malaysia malah ke beberapa negara jiran seperti Indonesia, Brunei dan Singapura. Kesan dari penggunaan telah terbukti memberikan hasil yang luar biasa dan lebih murah berbanding ubat moden yang menelan belanja yang tinggi.

Cara Guna Jantan Gel

Picit sedikit gel ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan gel akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
Kami mengesyorkan anda menggunkan Jantan Gel selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan Jantan Gel mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana Jantan Gel tidak memberbahayakan.
Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali.
Perhatian! Jika anda pengguna Jantan Gel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1 jam (lebih lama lebih baik).

Beli Jantan Gel Dengan Yakin

kementerian   kesihatan malaysia Jantan Gel berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT091202590K
halal Jantan Gel produk Bumiputera. Produk Halal.

Minyak Power VCO31 - (CODE = TL-02)

Harga jualan yang disyorkan: RM35.00

Minyak Power VCO31 dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri.

Kandungan Minyak Power VCO31

  • 98% – Minyak Kelapa Dara
  • 2% – Herba Terpilih

Khasiat Minyak Power VCO31

  • Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama.
  • Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.
  • Menyegarkan dan menghangatkan.
  • Pelayaran lancar dan jauh…

Cara Guna Minyak Power VCO31

Suami disyorkan memakai VCO31 selepas mandi petang (6.00pm hingga 7.00pm) iaitu 2-4 jam sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau “ spray “ 1 atau 2 titik sahaja (awas jangan lebih), kemudian sapu rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) tidak perlu lumur keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alam kelamin suami sebelum bersama isteri.

Testimonial Minyak Power VCO31

Perhatian : Semua testimoni yang dipaparkan adalah dari sumber yang benar. Manakala nama, alamat dan no hp tidak dipaparkan atas permintaan sumber berita dan sebab-sebab peribadi.
ISTERI MEMBERI LAYANAN ISTIMEWA WAKTU SARAPAN PAGI
Seorang stokis dari Meru menceritakan kepada pihak kami berkenaan seorang rakannya setelah mencuba menggunakan minyak power 31 dan minum Kopi Kelapa Dara seperti berikut. Stokis : ” Mal ada minyak baik ni…Power… mai cuba, menggelitik dibuatnya orang rumah..! ” Mal : ” kau jangan tokok tambah Mat, aku dah cuba macam-macam minyak…au ta je “. Stokis : ” cam ni lah Mal, kau ambik sikit minyak Power 31 ni, lepas solat Isyak kau sapu lebih kurang 2 titik di leher budak botak tu…lepas 2 @ 3 jam(dah meresap/kering) sebaiknya kau basuh dulu & bancuh 1 peket Kopi Kelapa Dara, separuh kau minum separuh lagi isteri minum pas tu…kau masuk tidur dengan isteri….esok kalau ok, boleh le beli produk ni !. Mal : ” ok aku setuju…”
Keesokannya sahabat saya(Mal) telah datang bertemu saya dengan 5 orang rakan & terus hendak membeli 5 botol VCO 31 da 5 botol Kopi Kelapa Dara. Mal : ” Mat betu le cakap kau… power habis, terperanjat dibuatnya, dah 15 tahun aku kawin tak pernah dapat macam ni….yang mengharukan aku lagi, bagun pagi je orang rumah dah siapkan air minum, nasi lemak dan kuih. Sebelum ni aku sarapan di kedai kopi je….dia selalu protes tak puas hati kot. Ini kali macam penganti baru je…ha ha ha” .Semua ketawa.
MASALAH RUMAHTANGGA, ISTERI MINTA CERAI TIDAK PUAS HATI NAFKAH BATIN
Kes ini diceritakan oleh stokis Kuala Lumpur di mana seorang awam yang tidak dikenali telah berjumpa beliau(stokis) meminta penerangan berkenaan Minyak Power 31 & Kopi Kelapa Dara yang beliau baca di internet(www.bio-asli.com). Dengan wajah sunggul beliau memberi tahu isterinya tidak berpuas hati terhadap kemampuan batin yang diberikannya kerana sisuami cepat sangat ejakulasi sedangkan si isteri baru nak mula naik semangat….” you ni asik pentingkan diri sendiri…tak adil lah kalau macam ni…buatlah sesuatu atau you lepaskan I je…” itulah kata-kata yang selalu diucapkan oleh isterinya. Setelah itu stokis tadi mengesyorkan si suami mengunakan Minyak Power 31 & Kopi Kelapa Dara. Selang 2 minggu si suami menelefon stokis tadi dan mengucapkan terima kasih kerana kini beliau bukan sahaja mampu memenuhi hajat isterinya malahan lebih lagi. Dengan rasa syukur beliau mengucapkan terima kasih kepada stokis tadi dan Bio-asli kerana membantu mengatasi masalah beliau.
EMAIL DARI PENGGUNA MINYAK POWER 31-SYOR SETIAP PASANGAN SIMPAN 1
Tarikh: 22 Februari 2008
ASSALAMUALAIKUM…
Saya Hairul dari Kuala Lumpur ingin berkongsi bersama pengalaman yang saya dapat semasa menggunakan produk minyak power VCO31. Alhamdulillah hampir setahun saya menggunakannya memang menakjubkan…
Biasa saya mendayung hanya setengah jam kini tidak lagi lebih pada itu saya dapat lakukan apabila saya menggunakan minyak power VCO31. Kini ramai teman kenalan yang berumahtangga telah mencuba minyak power VCO31 menjadi bahan wajib yang patut ada sekurang-kurangnya satu setiap pasangan di dalam meniti kebahagiaan rumah tangga kerana salah satu kebahagiaan rumah tangga adalah mendapat kepuasan dan keintiman dalam perhubungan seksual.
Terima kasih….Bio-asli
Juruteknik dari Kuala Lumpur
” Isteri saya selalu pesan …….Bang……jangan lupa minyak Power Rangers.” (VCO Power 31 Bio-Asli For Men)
Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail)
” I always have wonderful Sunday…….dia seakan tidak mahu mendarat . Terima kasih VCO Power 31 Bio-Asli .
Penyelia Tapak dari Puchong
Heeei…..Beb..!..aku berjaya merentas 3 lautan tanpa henti…lah………….Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)
Jurutera dari Port Dickson
” Betul-betul Power…… berasap….! ” (beliau terus memesan 10 botol lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)
Pasangan Warga Emas dari Bangi
” Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah ‘muda’ kembali.

Beli Minyak Power VCO31 Dengan Yakin

halal Minyak Power VCO31 produk Bumiputera. Produk Halal.

Losyen Power 31 Brutal - (CODE = TL-01)

Harga jualan yang disyorkan: RM50.00

Losyen Power 31 Brutal dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri.

Kandungan Losyen Power 31 Brutal

  1. Minyak Kelapa Dara (VCO)
  2. Aqua
  3. Glycerin
  4. Novemer EC1
  5. Mineral Oil
  6. Neolone PE
  7. Fragrance

Khasiat Losyen Power 31 Brutal

  • Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama.
  • Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.
  • Menyegarkan dan menghangatkan.
  • Pelayaran lancar dan jauh.

Cara Guna Losyen Power 31 Brutal

Suami disyorkan memakai Losyen BRUTAL 30~60 minit sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau lumur rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) boleh sapukan keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alam kelamin suami sebelum bersama isteri.

Beli Losyen Power 31 Brutal Dengan Yakin

kementerian kesihatan malaysia Losyen Power 31 Brutal berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT080802728K.
halal Losyen Power 31 Brutal produk Bumiputera

XX - (CODE = TL-03)

Harga jualan yang disyorkan: RM30.00

Erotica XX dapat membantu memanjangkan tempoh ereksi agar ketegangan dan kekerasan dapat bertahan lebih lama. Ianya juga dapat melambatkan ejakulasi dengan itu dapat memberikan impak maksima kepada isteri dan juga agar tidak mudah kecundang bila bersama isteri anda.
Dengan penggunaan yang kerap, Erotica XX dapat membantu merapatkan hubungan suami isteri yang selama ini agak dingin. Dengan itu perhubungan suami isteri dapat di nikmati secara keseluruhan.

Kandungan Erotica XX

Erotica XX mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti:-
  1. Gaharu (Karas)
  2. Ekstrak Pinang Muda
  3. Ekstrak Tongkat Ali Hitam
  4. Ekstrak Akar Sintok

Cara Guna Erotica XX

Picitkan sedikit Erotica XX dan sapukan pada zakar sekata dari pangkal hingga ke hujung. Biarkan selama 1/2 jam dan bilas zakar dengan air paip sebelum bersama isteri anda.

Beli Erotica XX Dengan Yakin

kementerian kesihatan malaysia Erotica XX berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT090401553K
halal Erotica XX produk bumiputera. Produk halal.

Cincin Askmara Kanda - (CODE = CZ-01)

Harga jualan yang disyorkan: RM60.00
Cincin Askmara adalah sejenis cincin penambat zakar. Direka khusus untuk memantapkan zakar dan juga mencegah masalah cepat pancut.

Kelebihan Cincin Askmara Kanda

Cincin Askmara Kanda ini dapat membantu:
  1. Memantapkan ereksi
  2. Mengelakkan darah dari keluar melalui saluran dalam dan secara tidak langsung memantapkan ketegangan zakar
  3. Mengekalkan pengaliran darah dan air mani seperti biasa.
  4. Mengekalkan ketegangan
  5. Melewatkan ejakulasi
Cincin Askmara Kanda Disyorkan Oleh Dr.Ismail Tambi!
Dr. Ismail Tambi dalam satu temubual dalam rancangan Wanita Hari Ini (WHI) telah mengesyorkan penggunaan Cincin Askmara Kanda bagi mereka yang mengalami masalah cepat keluar air mani atau ejakulasi pra-matang. Dr. Ismail Tambi merupakan seorang pakar sakit tuan yang terkenal sebagai seorang pakar andrologi yang terlibat dalam beberapa kajian penting berkaitan sakit tuan. Dalam temubual tersebut dia menerangkan cara-cara memulihkan masalah ejakulasi pra-matang dan bagaimana Cincin Askmara Kanda dapat membantu anda!
Ramai suami yang cepat “tewas” ketika melayari bahtera atau mengalami masalah ejakulasi pramatang. Berbagai cara dilakukan oleh suami untuk mengatasinya, contohnya dengan meningkatkan kepadatan ereksi dengan kemutan dan bergerak secara terkawal sambil menahan rangsangan yang sedang dinikmati. Ada kalanya berjaya dan ada kalanya gagal.
Kini dengan Cincin Askmara Kanda yang dapat menambat ereksi dan membuat ereksi zakar lebih padat selain meningkatkan keupayaan untuk melewatkan ejakulasi.
Alat ini diperbuat dari getah asli Malaysia dan telah dipaten untuk tujuan pemantapan ereksi dan melewatkan ejakulasi. Kajian yang telah dilakukan 3 tahun dahulu dengan prototype lama menunjukkan yang lelaki yang cepat tewas dapat melewatkan ejakulasi ke tahap yang selesa untuk kedua-dua pasangan.
Alat ini tidak memberi apa-apa kesan negatif. Cincin Askmara Kanda memantapkan ereksi. Tiada kesan sampingan dan terbukti berkesan melalui kajian saintifif. Selamat dan mudah digunakan. Getah ini tidak menghalang hubungan seksual dan tidak menggangu anggota sulit perempuan.Ia kekalkan ereksi dan membuat ereksi padat apabila darah mengumpul dalam otot zakar.
  • Gunakan Cincin Askmara Kanda di pangkal zakar anda ketika ereksi penuh. Perhatikan betul-betul bahagian bawah. Cincin Askmara Kanda mempunyai lekuk untuk keselesaan pengguna.
  • Untuk menambah kesensasian dan keberkesananCincin Askmara Kanda dalam hubungan kelamin, anda boleh gunakan 2 atau lebih Cincin Askmara Kanda.

Cara Guna Cincin Askmara Kanda

  • Pakai ketika zakar betul-betul tegang.
  • Ditarik dan disarung ke pangkal zakar yang tegang.
  • Bahagian yang mempunyai benjolan di atas dan yang tipis di bawah. Pastikan kedudukan Cincin Askmara Kanda yang tebal pada posisi atas dan yang nipis pada posisi bawah zakar.
  • Pakai 2 Cincin Askmara Kanda untuk lebih kenikmatan dan jika ereksi kurang padat atau tidak kekal lama. INI BIASANYA UNTUK PENGGUNA YANG TERLALU SENSITIF, MEMPUNYAI SAKIT DIABETIS, DRH TINGGI DLL, JUGA UNTUK SUAMI MUDA.

Soalan Berkenaan Cincin Askmara Kanda

SOALAN:
SAYA berusia 32 tahun dan berumahtangga hampir tiga tahun dan ada dua anak. Masalah yang saya hadapi ialah cepat klimaks dan lambat ereksi untuk kali kedua.Saya malu untuk berjumpa doktor, tetapi kali ini saya nekad mendapatkan nasihat dan berjumpa pakar. SAHIZAN Johor Bahru
JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY:
Cepat klimaks menjadi tekanan apabila pasangan tidak puas dan diri sendiri pun berasa begitu. Ini berlaku apabila selepas ejakulasi, zakar hilang ketegangan manakala jika ereksi hanya kekal seketika turut memberi hanya sedikit kepuasan. Perkara biasa yang akan dilakukan lelaki ialah mendapatkan tip daripada rakan. Tidak hairan jika kaedah mengurut, guna segala minyak, krim atau gambir Sarawak digunakan, sedangkan semuanya tidak memberi kesan, malah boleh memudaratkan lagi.
Menambat zakar ketika ereksi dengan getah penambat memang satu alternatif. Getah ini dijual di pasaran. Ada yang diimport dari China dan beberapa negara lain. Kini, ada getah penambat zakar buatan Malaysia yang dikenali sebagai Cincin Askmara Kanda. Getah ini dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal jika pemakainya menumpukan perhatian kepada getah itu ketika mengerakkan ereksi dalam faraj pasangan. Apabila tumpuan lari, kawalan tiada lagi menyebabkan ejakulasi awal boleh berlaku.
Sehubungan itu, pemakai cincin ini perlu tahu cara untuk menggunakannya supaya dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal. Jika dengan pengunaan alat ini masih tiada apa-apa perubahan, lebih baik berjumpa doktor. Saya boleh dihubungi di Damai Service Hospital, Jalan Ipoh,Kuala Lumpur.
SOALAN:
SAYA berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak berusia tiga tahun. Sejak lima bulan lalu setiap kali mengadakan hubungan seks dengan isteri, saya mengalami ejakulasi terlalu awal dan air mani pula terlalu cair. Selain itu, saya kerap sakit pinggang terutama waktu pagi dan tengah hari. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini? Kami juga merancang untuk mendapatkan anak kedua. Apa yang perlu saya lakukan? AMY | Selangor ..
JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY:
EJAKULASI awal atau cepat klimaks berlaku kerana daya kawalan ejakulasi lemah. Kadang-kadang jika ereksi kurang padat, geselan pada faraj dilakukan dengan cepat dan luar kawalan boleh menyebabkan ejakulasi awal. Cuba gunakan cincin penambat zakar supaya ereksi menjadi lebih padat. Ia dapat membantu meningkatkan daya kawalan dan mengekalkan ereksi. Pastikan cincin dipakai ketika ereksi padat supaya zakar tidak kembali kendur.
Air mani memang akan cair untuk memudahkan sperma bergerak. Air mani cair bukanlah petanda lelaki itu kurang subur, sebaliknya ia adalah air mani yang sihat. Kandungan sperma cukup, bergerak aktif dan bentuknya yang normal adalah ciri air mani yang sihat. Untuk mengetahuinya ujian air mani perlu dilakukan. Jika ada masalah, rawatan sewajar akan diberi doktor.
Memandangkan anda sudah mempunyai anak, peluang untuk menambah bilangan anak memang ada. Cuba lakukan hubungan seks sekerap mungkin sewaktu isteri dalam keadaan subur. Jika gagal juga dalam masa setahun, sila berjumpa doktor untuk pemeriksaan kesuburan.

Beli Cincin Askmara Dengan Yakin

doctor approved Cincin Askmara diiktiraf oleh pakar perubatan.

Ego Ring - (CODE = CZ-03)

Harga jualan yang disyorkan: RM15.00
Ego Ring merupakan alatan yang dipakai sewaktu zakar sedang menegang dan mampu membantu lelaki mengawal pancutan pra-matang.
Percaya atau tidak pancutan pra matang atau “cepat pancut” merupakan satu masalah besar dalam hubungan seksual suami isteri.
Tidak mahukah anda melihat isteri anda tersenyum kepuasan dan meminta seround lagi atas kehebatan anda diranjang?
Harga diatas adalah untuk 1 unit ego ring.

Kelebihan Ego Ring

  • Ego Ring membantu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang (tahan lama).
  • Ego Ring memastikan anda mengekalkan ketegangan yang maksimum.
  • Ego Ring membantu zakar anda kekal padat, keras dan mantap walaupun dah pancut berkali-kali.
  • Ego Ring memberikan isteri kepuasan dengan klimaks lebih cepat dan berulang kali.
  • Ego Ring membantu meransang clitoris wanita melalui sentuhan dengan 5 “lekuk istimewa”
  • Ego Ring 100% selamat dan tiada kesan sampingan.
  • Ego Ring selamat untuk digunakan bersama kondom dan boleh dipakai berulang kali setelah dibasuh.

Cara Guna Ego Ring

Buka dan pakai Ego Ring dipangkal kemaluan ketika tegang sebelum melakukan hubungan seks. Jika ingin menggunakan kondom, pastikan sarungkan kondom dahulu, kemudian baru Ego Ring dipakai. Pastikan Ego Ring betul-betul dipakai dipangkal zakar untuk kesan maksimum.
Perhatian! Tidak digalakkan memakainya lebih 30 minit untuk satu sesi.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan